تصویری از لیمو ترش شیرازی نصف شده و سیر و یک حبه سیر با پوستش

از ۰ تا ۱۰۰ ِمعجون عصاره سیر+لیمو برای پاکسازی قلب و عروق

Last Updated on آبان ۲۹, ۱۴۰۱ by AgahioSalamati.com

دانلود کامل مقاله‌های عصاره‌ی معجون “سیر+لیمو” و “سیر-لیمو-زنجفیل-عسل”، برای درمانِ گرفتگی قلب و عروق به صورت پی دی اف PDF و فایل (Word (.docx:

PDF : https://agahiosalamati.com/wp-content/uploads/داروی معجون گیاهی سیر -لیمو برای قلب و عروق.pdf
Word : https://agahiosalamati.com/wp-content/uploads/داروی معجون گیاهی سیر -لیمو برای قلب و عروق.docx

تصویر رگ قلب دارای کلسترول و گرفتگی بالا

بسیاری از کسانی که دکترانشان گفته بودند که باید عمل کنند با مصرف این دارو کاملا از عمل قلب (بای پس، آنژیوپلاستی، فنر گذاشتن و هر عملی که مربوط به بسته شدن مجراهای قلب و عروق باشد) بی‌نیاز شدند و مشکلشان کاملا برطرف شد از جمله دو تا از فامیل‌ها و آشنایانِ خودم که در ادامه در این مقاله ذکر شده.

ایموجی چشمک زدن

همچنین گفته شده که برای بهبود کلسترول بالا، پیش‌گیری از سکته، مسدودیت عروق قلبی، بهبود رگ‌های کل بدن و بسیاری از مشکلات دیگر نیز بسیار مفید بوده و استفاده می‌شود.

ابتدای مطلب به نحوه‌ی آشنایی من با این دارو پرداخته شده سپس سراغ توضیحاتی در باب عوارض بیماری‌های قلبی و برخی نظرات، پرداخته شده سپس به ترتیب مباحث زیر قرار گرفته:

شخصا فکر می‌کنم از آنجایی که این معجون بسیار قوی است و رگ‌ها را هم پاک می‌کند، بر همه چیز تاثیر گذار است و می‌توانید نتایجی بدست آورید که برایتان شگفت‌آور باشد. به نظرم می‌آید که برای پوست و گوارش نیز بسیار خوب است و احساس جوانی را به شما می‌دهد.

فهرست (برای رفتن به هر بخش کلیک کنید)

آیکون ایموجی فِلِش نئون به سمت چپچگونگی آشنایی من با معجون معجزه‌آسای سیر لیمو

مادرم به من گفت که یکی از نزدیکانمان، پیش دکتر رفته بوده و دکتر گفته بود که باید به دلیل بیماری گرفتگی عروق کرونری رگ‌های قلب ( تَصَلُّبِ شَرایین یا سختاک سرخرگ‌ها، آترواسکلروزیس (atherosclerosis)، این بیماری در اثر اجتماع پلاکت‌ها در عروق کرونری به وجود می آید. به این مشکل تصلب شرایین نیز می‌گویند که موجب بسته شدنِ جریان خون می‌شود. عروقِ خونی که در ابتدا نرم و حالت کشسان دارند باریک و سفت می‌شوند و ورود جریان خون به قلب مسدود می‌شود. به دنبال آن به قلب اکسیژن و مواد مغذی نمی‌رسد و نمی تواند به خوبی خون را پمپاژ کند) عمل جراحی کند، پس از مدتی که او این داروی طبیعی را مصرف می‌کند پیش دکتر رفته و دوباره آزمایش می‌دهد و دکتر که می‌بیند خوب شده، می‌گوید:

لیمو-سیر خوردی؟ 

وی می‌گوید: بله.
او مشکلش برطرف شده و از عمل قلب بی‌نیاز شده بود!! آیکون ایموجی فرشته شاد

این‌گونه شد که من (AgahioSalamati.com) با این دارو آشنا شده و در اینترنت به جست و جو پرداختم. از همان ابتدا کاملا با انبوهی از نظرات که می گفتند که این دارو کاملا خوبشان کرده مواجه شدم و خودم و مادرم هم امتحان کردیم، مادربزرگم هم امتحان کرده بود…آیکون ایموجی لبخند از خود راضی گونه

 کلمات این داستان دقیق نیست و من نمی‌خواهم با دکترها دشمنی کنم اما باید گفت که حقیقتا خیلی حقایق را، خیلی‌هایشان مخفی می‌کنند تا پول بیشتری در بیاورند، از بچه‌هایی که می‌توانستند بدونِ سزارین بدنیا بیایند تا داروها و کارهای ساده‌ای که مشکلات را براحتی می‌توانست حل کند. نظر شخصی‌ام این است که حداقل می‌توانند به بیمارانشان بگویند که چنین دارویی وجود دارد تا امتحانش کنند، هر چند این بحث مطرح است که دکتر باید تنها علمی صحبت کند و داروهایی بدهد که از لحاظ سیستم طبی‌اش تایید شده باشد، و در حیطه طب مدرن باشد نه طب سنتی یا غیره و سیستم هم داروهایی را مورد تایید قرار می‌دهد که به خودش سود برساند یعنی در نتیجه به سیستم داروسازی سود برسانند نه به سبزی‌ فروشی‌ها؛ مثلا اگر ماده‌‌ی خاصی در سیر وجود داشته باشد که برای یک بیماری خوب باشد دکتر دارویی مصنوعی‌ را تجویز می‌کند که دارای آن ماده است حتی اگر از سیر گرفته شده باشد و نه خود سیر را و البته حالا این دکترهای مدرن چند درصد علمی و دقیق کار می‌کنند بماند، اما این که چرا این علم جهت‌دار است یا هنوز آزمایشات دقیقی درباره این دارو یا بسیاری مباحث دیگر، رو، نشده بحث مفصل‌تری است، هرچند که باید گفت مقصر فقط یک بخش خاص نیست و شاید مقدار خیلی زیادی را باید به سیستم آموزشی و مطالبی که ارائه می‌شود مربوط کرد.)
مثلا با این روش می‌توانید کبد و کیسه صفرایتان به روش طبیعی درمان و خوب کنید و حتی از عمل جراحی کیسه صفرا به صورت طبیعی خلاص شوید:

درمان کیسه صفرا و کبد حتی خلاصی از جراحی (۱۰۰% طبیعی)

یا با این روش تمامی روده خود را بدون مسهل یا دارو یا جراحی تخلیه کنید:

شانکاپراکشالانا: پاکسازی عمیق روده‌ها

همانطور که گفته شد این روش‌ها نیز در حیطه طب مدرن عرف قرار نمی‌گیرد و پزشکان توصیه نمی‌کنند و ضمنا دانشی درباره این‌ها ندارند با اینکه بشدت معجزه‌آسا هستند.

یکی از اقوام همکارم نیز، با خوردنِ معجون سیر+لیمویی که با همین فرمولی که در متد اول نوشته‌ام و خودم دقیقا مطابقِ آن درست کرده بودم، کاملا از عمل قلب بی‌نیاز و خوب شد!!!آیکون ایموجی شادی زیاد


آیکون ایموجی فِلِش نئون به سمت چپاز جمله مهم‌ترین و شایع‌ترین عواملی که موجب بیماری انسداد عروق و قلب می‌شود

  • استعمال دخانیات
  • بالا بودن چربی‌های خاص و کلسترول خون
  • بالا بودن فشار خون
  • بالا بودن قند خون بدلیل مقاومت انسولینی یا دیابت
  • التهاب رگ‌های خونی
  • تغذیه نامناسب، استرس و …

آیکون ایموجی چرخ آتشعوارض بیماری عروق کرونری

  • درد قفسه سینه (آنژین)
  • حمله قلبی
  • نارسایی قلبی
  • آریتمی (غیرطبیعی بودن ریتم قلب)
  • تنگی نفس
  • تپش قلب (تپش قلب نامنظم، ایست موقتی قلب یا احساس بالا پایین رفتن قلب)
  • سریع‌تر شدن تپش قلب
  • ضعف یا سرگیجه
  • حالت تهوع
  • تعریق

همان‌طور هم که در مقاله “رابطه کبد و سنگ‌های صفراوی با بیماری‌های مختلف ۱/۲” گفته شد:
“تمامی بیماری‌های مزمنِ دستگاه ادراری به دلیل سمومِ موجود در خون بوجود آمده‌اند، به عبارت دیگر، بدلیل وجود ملکول‌های ریزِ مواد زائد و پروتئین‌های اضافی در خون. سنگ‌های صفراوی در کبد (و کیسه صفرا) باعث نقص در هضم شده و خون و لنف‌ها را مسدود می‌کنند و در کل در چرخه دستگاه گردش خون اشکال به وجود می‌آورند که شامل سیستم ادراری هم می‌شود”
در نتیجه، روی همه‌ی بدن شما تاثیر گذار خواهند بود.

در نتیجه برای سلامتی بهتر و عمیق‌تر، حتما تخلیه کبد و کیسه صفرا از سنگ‌های صفراوی را هم انجام بدهید که مقاله‌ای کامل برای این تکنیک تهیه کردم و بشدت موثر، قوی و عالی هست.

/تخلیه-سنگ-های-کیسه-صفرا-و-کبد/https://AgahioSalamati.com

در قسمت نظراتِ سایت‌های خارجی هم می‌توان چنین نمونه‌هایی که شخص کاملا خوب شده، زیاد پیدا کرد، شاید دلیلِ شایع شدن آن نیز همین موثر بودنِ آن باشد.

اول از همه بگویم که از کسی که کارش پخش دارو بود شنیدم که، از دکترِ بسیار خوبی، نقل قول می‌کرد “احتمال کار کردن این دارو یک به صد هست”. اما من به شخصه تاثیرش را روی اطرافیانم و خودم بسیار قوی یافتم در نتیجه شخصا بعید می‌دانم چنین چیزی حقیقت داشته باشد که درصدِ نتیجه دادنِ این دارو، اینقدر پایین باشد، در واقع اگر درصد کار کردنش اینقدر پایین بود احتمالا هیچوقت تا این حد محبوب و عام‌پسند و معروف نمی‌شد!!! اما ای کاش بسیار بیشتر تحقیقات در این زمینه انجام و افشا می‌شد.
در ضمن این نکته را می‌خواهم بگویم که

چرا روی این دارو زیاد کار نشده، چرا زیاد آزمایش‌های دقیقی انجام نمی‌دهند یا افشا نمی‌کنند و هنوز مکانیسم اثر این دارو که به ظاهر خیلی ساده هست و حتی درست کردنش هم خیلی ساده است ناشناخته مانده؟!! دارویی که وقتی مادرم خورد شدیدا حتی روشنیِ پوستش هم نمایان شد، دارویی که بعد از خوردنش تاثیرات شدیدش را خودم احساس کردم، جالب است که چنین دارویی که تا این حد تاثیراتش شدید هست روی بعضی‌ها انگار کار نمی‌کند! آیا واقعا کار نمی‌کند؟ یا مشکل از طرز مصرف یا تهیه‌ی آن شخص بوده؟ بله، شاید هم مشکل از طرزِ مصرف فرد باشد.

آیکون ایموجی لبخند از خود راضی گونه در نتیجه می‌خواهم این نکته را گوش زد کنم که از آنجایی که بعضی داروها، وقتی با مواد دیگری ترکیب می‌شوند خاصیت دارویی‌شان را از دست می‌دهند بخاطر اینکه در معده با ماده دیگری مخلوط نشود، ترجیحا با معده خالی میل کنید، هر چند که در خیلی از سایت‌ها دیده‌ام که گفته‌اند که بعد یا قبل از وعده اصلی‌ِتان بخورید.

توصیه می‌کنم که این دارو را ترجیحا ناشتا بخورید تا از خالی بودن معده مطمئن‌تر باشید و بهتر جذب بدن شود.

معمولا یک معده سالم با توجه به تغذیه معمولیِ ما ایرانی‌ها، باید بعد از گذشتِ حدود ۴ الی ۵ ساعت از خوردن وعده اصلی غذایی (در صورتی که چیزِ دیگری بعد آن خورده نشود)، کاملا خالی شود.

من تقریبا کل گوگل را برای اینکه ببینم سایت‌های فارسی نیز چه چیزی نوشته‌اند جست و جو کردم و متد اصلی (روش اصلی) نیز همان هست که نوشته‌اند اما در اینجا اطلاعات و جزئیات دقیق‌تر، بیشتر و کامل‌تری را قرار دادم:

در بسیاری از سایت‌های ایرانی نوشته‌اند که لیمو ترش شیرازی (Lime) آیکون لیموترش شیرازی استفاده شود، از آنجایی که من خودم و مادرم از لیمو ترش مازندرانی استفاده کرده و نتیجه گرفتیم و بعضا می‌گویند که لیمو ترش شیرازی با برخی از داروهای قلبی تداخل دارد، و تقریبا همه سایت‌های خارجی نیز لیمو ترش مازندرانی (Lemon)آیکون لیمورا مد نظر قرار داده‌اند و در فرمول‌شان آورده‌اند، بنده نیز در این روش‌ها، لیمو ترش مازندرانی را پیشنهاد کرده‌ام.

لیموترش شیرازی، لیموهایی هستند که معمولا ریز و سبز می‌باشند.

تصویر لیمو ترش شیرازی

تصویر لیمو ترش شیرازی
لیمو ترش شیرازی

 

لیمو ترش مازندرانی یا لیمو خارگی (سنگ) زرد رنگ هست و در مقایسه با لیمو شیرازی بزرگ‌ترست.

لیمو ترش مازندرانی

تصویر لیمو ترش مازندرانی
تصویر لیمو ترش مازندرانی

طرز تهیه عصاره لیمو و سیر

روش‌های زیادی وجود دارد اما تمامی روش‌ها یک عنصر مشترک دارند: ترکیب لیمو و سیر

بعضی‌ها می‌گویند ترجیح می‌دهند که نجوشانند، بعضی ترجیح می‌دهند ناشتا یا با معده خالی بخورند، بعضی‌ها توصیه کرده‌اند که بعد یا قبل از وعده اصلی غذایی بخورید، برخی با موادی دیگر مخلوط می‌کنند.

اما شخصا توصیه می‌کنم که با معده خالی خورده شود (تا با ماده دیگری در معده مخلوط نشده و باعث کم شدن اثرش یا از بین رفتن آن یا ترکیب نادرستی برای هضم نشود) و طبق دستور عرف، جوشانده شود چرا که شخصا، نتیجه‌ی این روشِ درست کردن را تجربه کردم و شنیده‌ام، نه آن مدلی که جوشانده نشده و اکثرا هم چنین پیشنهاد کرده‌اند و نوشته‌اند، در نتیجه همین مدل را هم در روشِ اول می‌آورم.

آیکون نشان کردنروش‌های اصلی

۲ روشِ معمول در سایت‌های خارجی وجود دارد:
۱.ترکیب ۵-۶ عدد لیمو ترش آیکون لیمو با حدود ۳۰ عدد حبه سیر (که در سایت‌های ایرانی معمولا این روش نوشته شده)
۲.ترکیبِ آب لیمو ترش، سیر، زنجبیل و عسل (بعضا از سرکه هم استفاده می‌کنند)
در صورتی که از زنجبیل می‌خواهید استفاده کنید مطمئن شوید که در صورتی که دارویی برای قلب مصرف می‌کنید با زنجبیل تداخل نداشته باشد چرا که

بسیاری از داروهای قلب با گریپ‌فروت و بعضا هم با جین‌سینگ و زنجبیل تداخل دارند.

آیکون ایموجی یین یانگروش اول

تصویری از لیمو ترش شیرازی نصف شده و سیر و یک حبه سیر با پوستش
تصویری از لیمو ترش مازندرانی نصف شده و سیر و یک حبه سیر با پوستش

توصیه من همین روش اول است چرا که هم خودم امتحان کرده‌ام و هم اطرافیانم و اینجا با طرز تهیه‌ای که خود فکر می‌کنم بهتر هست برایتان نوشته‌ام و در انتها تفاوت‌ها و نسخه‌های دیگرش را نیز آورده‌ام.

آیکون ایموجی فلش زرد به سمت چپمقادیر و نسبت‌های مورد نیاز مواد

به ازای هر شخص، ۵ عدد لیمو مازندرانیِ متوسط، ۳۰ حبه سیر متوسط تهیه کنید.

حبه های سیر پوست گرفته شده برای عصاره سیر لیمو
حبه های سیر پوست گرفته شده برای عصاره سیر
تصویر لیمو ترش مازندرانی
تصویر لیمو ترش مازندرانی

آیکون ایموجی فلش زرد به سمت چپمرحله‌ی خرد و مخلوط کردن مواد

 لیموها با پوست باشند.

درباره دانه‌های لیموها: تقریبا در همه‌جا گفته شده که لیمو با پوستش و تقریبا هیچ جا اشاره‌ای به دانه‌های آن نکرده‌اند، شخصا برداشتم این است که دانه‌ها تاثیری ندارند چون تاثیر روی شخصی که می‌دانم بی‌دانه خورد را دیدم، اما اگر با دانه هم باشد باید اثر بکند، خوردن دانه‌های لیمو خطرناک نیست و نگرانش نباشید، آنها خواصی دارند که مبحثی خارج از بحث ماست، فقط به این نکته اشاره کنم که مزه تلخی دارند و دارویمان را تلخ می‌کنند، در نتیجه می‌توانید دانه‌ها را در بیاورید و دور بریزید تا دیگر تلخ نباشد.

در نتیجه، دلیل تلخی معجون سیر لیمو، دانه‌های لیمو هست.

قسمت کوچکِ سر و ته لیمو را جدا کرده و دور بریزید و بقیه لیمو را برای سادگی و بهتر شدنِ عملِ مخلوط شدن، تکه-تکه‌شان کنید و همراه با ۳۰ حبه سیرِ پوست گرفته شده، داخل مخلوط کن (میکسر) بریزید.

سیر و لیمو ی تکه تکه شده در مخلوط کن برای عمل میکس
سیر و لیمو ی تکه تکه شده در مخلوط کن برای عمل میکس

برای راحتی در عمل مخلوط شدن، مقداری آب به مخلوط کن اضافه کنید (در حدود یک لیتر) هر چه که بیشتر آب بریزید، دارویمان رقیق‌تر می‌شود، توجه کنید که این مقدارِ آب را در نهایت باید اضافه کنید تا با دوز یا همان مقداری که برای خوردنِ آن توصیه شده متناسب گردد، یعنی مقدارِ این یک لیتر، همراه با یک لیترِ آب دیگر که بعدا اضافه می‌کنیم، به ازای سی حبه سیر + تقریبا شش عدد لیمو ترش مازندرانی، مقداری را می‌دهد که مصرفِ چهل روز آن معجون (هر روز تقریبا ۵۰میلی‌لیتر (تقریبا یک ته استکان))، کل دوره را کامل می‌کند، یعنی اگر کمتر یا بیشتر آب بریزید ممکن است، مقادیر این اعداد و معادلات نامیزان شود، در نتیجه این مرحله (مرحله‌ی خرد و مخلوط کردن مواد/میکسر) را می‌توانید با اضافه کردن یک لیتر آب در نظر بگیرید؛ مثلا می‌توانید نیم لیتر آب بریزید اما بعدا که مخلوط شدند، دوباره نیم لیتر اضافه کنید تا همین یک لیتر شود.

آیکون ایموجی فلش زرد به سمت چپبه جوش آوردنِ مخلوط: پس از اینکه مخلوط شدند، همه را داخل قابلمه بریزید (قابلمه، غیر آلومینیومی باشد چرا که آلومینیوم با سولفورِ (گوگرد) موجود در سیر واکنش می‌دهد) و به آن حدود یک لیتر آب اضافه کنید (که با یک لیتر قبلی می‌شود دو لیتر)، سپس پس از گذاشتن روی حرارتِ نه چندان زیاد، بگذارید تا به نقطه جوش آید (قل بزند) و وقتی دیدید تا اندکی قُل زد (به اصطلاح “یک قل”)، شعله را خاموش کرده و بگذارید خودش سرد شود.

عکس سیر و لیموی مخلوط شده در قابلمه
سیر و لیموی مخلوط شده در قابلمه

آیکون ایموجی فلش زرد به سمت چپصاف کردن و جدا سازی آب/عصاره آن: با صافی و پارچه و یا هر ابزار دیگری، طوری مخلوط را صاف کنید که آبِ آن را بتوانیم مجزا داشته باشیم، سپس آبِ آن را داخل یک ظرف یا بطریِ ترجیحا شیشه‌ای بریزید و داخل یخچال نگه‌داری کنید، بقیه یعنی چیزهای غیرِ مایع را می‌توانید دور بریزید.

عکس عصاره سیر و لیمو
عصاره معجون سیر لیمو کامل شده

آیکون ایموجی فلش زرد به سمت چپطرز مصرف: ۴۰ روز پشتِ سرهم، روزانه حدود نصف استکان (۵۰ میلی‌لیتر) از آبِ آن را ناشتا یا با معده خالی میل کنید.
روزی پنجاه میلی‌لیتر، چهل روزش می‌شود دو لیتر (۵۰ml x 40 =2000ml=2L) که همانطور که دیدید در طول درست کردنِ این دارو، تقریبا دو لیتر آب اضافه می‌شود، یک لیتر قبلِ ریختن به قابلمه، یعنی وقتی می‌خواستیم داخل میکسر (مخلوط کن) مخلوط شود، و یک لیتر هم، بعد از مخلوط شدن و داخل قابلمه ریختن تا همراه با قُل خوردن باشد.

آیکون سوال جواب داده شده برخی گویند که روزی ۳۰ میلی‌لیتر بخورید و بعضی ۳۰ میلی‌لیتر هربار اما دوبار در روز؛ از آنجایی که این دارو مکانیسمش هنوز شناخته شده نیست و برای هر شخص دُز مناسبِ دارو می‌تواند متفاوت باشد، مقدارش را نمی‌توان ثابت گرفت اما عرف، بر همین مقدارهاست. بعضا گفته شده که می‌توانید روزانه دو بار بخورید. شخصا بسیار این دارو را قوی یافتم پس چندان نگران این قضیه نباشید که با روزانه یکبار خوردنِ آن یا کم خوردن آن، بی‌اثر شود و نتیجه‌ای نگیرید.

آیکون ایموجی چت بعضی می‌گویند قبل یا بعد یک وعده اصلی بخورید که من فکر می‌کنم اگر با معده خالی بخورید بسیار بهتر باشد.

آیکون نقل قول برخی می گویند ۲۱ روز بخورید و یک هفته نخورید و به بدنتان استراحت دهید و بعد دوباره ۲۱ روز دیگر بجا آورید. که معمولا در سایت‌های خارجی چنین چیزی نوشته، به نظرم می‌رسد که عرف داروهای گیاهی را برای این دارو در نظر گرفته‌اند که چنین نوشته اند.

بعضی گویند ۴۰ روز پشت سر هم میل کنید، که بیشتر از ایرانی‌ها شنیده و دیده‌ام : ))

آیکون بانوی پاسخ یافته مادر من برای مصرف، تفاله‌ها را صاف نکرد یعنی با همان پوره و گوشته‌های سیر و لیمو، همه‌اش را خورد و کاملا هم اثر کرد، در نتیجه لزوما نگرانِ این قسمت هم نباشید.


آیکون ایموجی نکات مهمروش دوم

برای دیدن کامل روش دوم عصاره سیر لیمو زنجفیل سرکه عسل برای پاکسازی قلب و عروق کلیک کنید.

 برای جلوگیری از شلوغی این صفحه، روش دوم به صورت کامل با عکس و فیلم در صفحه‌ای جداگانه قرار داده شده اما برای کامل بودن همین پُست، در اینجا به صورت کاملا خلاصه و کامل نیز روش دوم قرار گرفته که به شرح زیر است درحالی که خواندن این قسمت در صورتی که نمی‌خواهید به این روش معجون را بسازید، اصلا اهمیتی ندارد.

مواد مورد نیاز:

  • یک فنجان آبِ لیمو
  • یک فنجان آبِ سیر
  • یک فنجان آبِ زنجفیل
  • سه فنجان عسل

(شاید بپرسید مگر می‌شود آبِ سیر و زنجفیل را هم گرفت؟ یکی از روش‌ها این است که ابتدا با دستگاه، به صورت پوره در آورید سپس با صافی و تحت فشار قرار دادن، آبش را در آورید و داخل ظرفی بریزید سپس به اندازه یک فنجان از آب آن را با بقیه مخلوط کنید، هر چند می‌توانید با همان حالتِ پوره با بقیه مخلوط کنید و پس از جوشاندن، در آخر همه را صاف کنید و سپس با عسل مخلوط کنید همانطور که در این ویدئو می‌توانید این مدل را مشاهده کنید.) https://youtu.be/pF2frl6i_Lo

همه‌ی سه ماده اول را با هم مخلوط و میکس کرده و داخل ماهی‌تابه بیاندازید و تا اندازه‌ای بجوشانید که به اندازه سه فنجان شود یعنی یک فنجان آب بخار شود (به نظر می‌رسد که حدود نیم ساعت طول می‌کشد)، خاموشش کنید، بگذارید کاملا سرد شود.

سه فنجان عسل را با مخلوطمان، مخلوط کنید.

داخل ظرفی تمیز ریخته و در یخچال نگه‌داری کنید.

طبق اکثر سایت‌ها، این مخلوط برای حدود یک–دو ماه قابل استفاده است.

هر روز ناشتا یک قاشق غذاخوری از این مخلوط بخورید، همچنین می‌توانید یک قاشق دیگر هم در شب یا عصر با معده خالی بخورید.

بهتر است که تا ۳۰-۴۵ دقیقه بعد از خوردن آن چیزی نخورید.


آیکون سوال و جوابنظرات مردم در کل دنیا

نظرات بسیاری از سایت‌ها را خوانده‌ام و قطعا افراد بسیاری، تاثیر این دارو را شگفت‌ انگیز توصیف کرده و تایید کرده بوده‌اند، در اینجا سعی میکنم با دانش محدودم برخی سوالاتی را که دیدم را پاسخ دهم:

مثلا شخصی گفته بود که: لیمو رو به خاطر معده مبارک و سیر رو به خاطر بوی خوبش نمی‌تونم مصرف کنم.

شخص دیگری گفته: من دو دوره در سال استفاده کردم، خوب بود، ضمناً دامادمون متخصص قلبه، یکی از بیماراشون که تنگی عروق داشت با مصرف این معجون مشکلش حل شد.

آیکون سوال جواب داده شدهدر صورتی که بخاطر بوی بد سیر نمی‌خواهید این دارو را امتحان کنید باید بگویم که لیمو کاملا بوی بدش را از بین می برد و اگر موقع درست کردن، دانه های لیمو را در بیاورید و بدون دانه های آن، دارویمان را درست کنید، حتی تقریبا مزه بدی هم ندارد.

در مورد مشکل معده‌ برخی افراد با لیمو (که فکر می‌کنم احتمالا بخاطر شدیدا اسیدی بودنش است) باید بگویم که سعی کنید، این مشکل را به نحوی حل کنید مثلا این مشکل با خامگیاهخواری (نه گیاهخواری) خیلی زود کاملا برطرف می‌شود (نه در همه افراد لزوما)، البته کار کوچکی نیست.

یا هم شاید بتوانید خود را با این روش خوب کنید که برای درمان اسید معده‌ی مشکل دار هست: هر روز با معده خالی (ترجیحا ناشتا) حدود نیم لیتر آب کرفسِ کاملا صاف شده (رد شده از پارچه) بخورید تا خوب شوید.

یا مثلا سعی کنید که یک ماده‌ای را پیدا کنید که ته دلتان را اندکی بگیرد تا معده‌تان را اذیت نکند ضمن اینکه با این دارو تداخل دارویی نداشته باشد. در متد دوم، زنجبیل، سرکه و عسل هم استفاده می‌شود، می‌توانید آن را امتحان کنید و ببینید که معده‌تان اذیت می‌شود یا نه و تاثیرش را می‌گیرید یا خیر. چون در اکثر سایت‌های خارجی این متد هم وجود دارد و زنجبیل هم برای قلب خوب تلقی می‌شود، شاید کسی که این روش (متد دوم) را یافته با خود گفته چیزهای دیگرِ خوب، برای قلب را هم ترکیب این دارو کنیم تا قوی‌تر شود، اما عناصر مشترک، تنها سیر و لیمو هست و فکر می‌کنم احتمال زیاد، باز هم فقط این دو هستند که باعثِ باز شدن عروق می‌شوند و کار اصلی را انجام می‌دهند یعنی: باز هم اصل کار، خوردن همین ترکیب سیر و لیمو است که در این مخلوطِ متد دوم نیز وجود دارد.

نمی‌دانم چه ماده‌ای تداخل دارد یا نه، احتمالِ زیاد عسل و یا زنجفیل تداخل نداشته باشد (من امتحان نکرده‌ام که مطمئن باشم، حتی شاید برای افراد مختلف نتایج مختلف بدست آید.) چرا که در روش دومِ متداول این دارو، از این دو (عسل و زنجبیل) نیز استفاده می‌شود، اما پیشنهاد می‌کنم که حتما دارو را بخاطر چنین قضیه‌های ساده‌ای از دست ندهید چرا که بسیار این دارو معجزه‌آساست و چیزها و مسائل دیگر خودتان می‌دانید.ایموجی چشمک زدن

پرواضح است که در ایران نیز این دارو بسیار شایع شده و بسیاری از طرز درست کردن این دارو کاملا اطلاع دارند، که فکر می‌کنم دلایلش، سادگی و موثر بودنِ واقعیِ این داروست.

از آنجایی که مکانیسم اثر معجون سیر لیمو هنوز کشف نشده و مطالبی که گفته می‌شود مرجع خاصی ندارد و اطلاعات کافی‌ای در دسترس نیست، این مطلب را در نظر داشته باشید که ممکن است که شما بسیاری از اعمال مربوط به این دارو را به طرز متفاوتی انجام دهید و کاملا هم نتیجه بگیرید.

همانطور که می بینید روش‌های مختلفی وجود دارد، از جمله اینکه شما مواد دیگری را نیز با سیر و لیمو ترکیب کنید مثل زنجبیل، عسل، سرکه، و یا همانطور که در بسیاری از سایت‌ها گفته شده، قبل یا بعد از وعده اصلی بخورید، در نتیجه ممکن است شما کاملا کار دیگری کنید و نتیجه بگیرید مثلا تعداد و نسبت سیر و لیمو را کمتر یا بیشتر از نسبت داده شده بگیرید یا یک نوعِ دیگرِ لیمو را استفاده کنید و کاملا نتیجه بگیرید، یا در اثر این دارو، مشکلات و بیماری‌های دیگری که اصلا بخاطر آن‌ها این دارو را مصرف نکرده‌اید حل شود، یا اتفاق‌های دیگری در بدنتان رخ دهد.

در هیچ سایتی ندیدم که عوارض جانبی‌ برای این دارو ذکر کرده باشند.

این نکته را مد نظر داشته باشید که بسیاری از متخصصین، چه در دانش های طب قدیم و چه طب جدید، سیر را دارو دانسته‌اند و نه غذای متداول، در نتیجه مصرف دائمی آن توصیه نمی‌شود و این داروی کاملا طبیعی هم اثرات بسیار قوی‌ای دارد در نتیجه بعید می‌دانم که مصرف دائمیِ آن کاملا درست باشد.

اکثرا تکرارِ دوره‌ی کامل این دارو را هر ۶ ماه بدون اکراه دانسته‌اند، همانطور که گفتم هنوز مکانسیم این دارو مشخص نشده در نتیجه فکر می‌کنم که اگر این مقدار را گفته‌اند بخاطر آن است که این هم عرفِ متداول بسیاری از داروهای گیاهی است، از آنجایی که هیچ تحقیق دقیقی رو نشده نمی‌توان نظر قطعی داد.

آیکون ایموجی دادن تکه ای از پازلریشه این دارو + چند متد دیگر برای درمان گرفتگی قلب و عروق

این داروی گیاهی که من هر چقدر سرچ کردم نفهمیدم که ریشه‌اش (منبعش) کجاست (فکر می‌کنم یک تحقیق میدانی خوبی نیاز دارد) چرا که هر کسی یک چیزی می‌گوید و توی وبسایت‌ها هم هر کسی یک چیزی نوشته. مثلا یک سری می‌گویند داروی قدیمی محلیِ آلمانی، یک سری می‌گویند که از کتب قدیمی شیخِ فلان، یک سری می‌گویند کسی پیش دکتر رفته و بهش گفته‌اند که مشکل انسداد و بسته شدن مجاری قلب و عروق را داراست و سپس سیر و لیمو خورده و کاملا خوب شده و دکترش تعجب کرده و گفته چه کردی و او گفته: چون که شنیده بودم سیر خوب است و لیمو هم برای گرفتگی قلب خوب است هر دو را با هم هر روز خورده‌ام، پس دکترش فهمیده که ترکیب سیر و لیمو معجزه می‌کند، بعضی می‌گویند مال هند قدیم است و بعضی…

اما در خود سایت‌ها هم متد‌های مختلفی وجود دارد.

که اولین بار در تاریخ Feb 1, 2001  گذاشته شده که در آن جناب آقای Walter Last که کتاب‌هایی هم در جهت سلامتی کامل و طبیعی تالیف کرده، چهار راهکار به جز توصیه‌های تغییر رژیم و سبک زندگی برای دفع مشکلات قلب و عروق ارائه داده که شماره سه اون، همین متد اول ما هست بقیه روش‌ها شامل:

  1. چندین روز ، روزه آب لیموترش گرفتن: ده تا دوازده بار در روز، با فاصله‌های ساعتی، یک لیوان بزرگ آب پاک یا چای گیاهی را همراه با یک چهارمِ آبِ یک لیموترش بنوشید، و نه هیچ غذای دیگری. (م: روزه‌های آب یا روزه میوه به طور خلاصه این گونه است که جز یک ماده چیز دیگری نمی‌خورید اما هر موقع خواستید مجاز هستید که آن یک ماده خاص را بنوشید)
  2. به جای استفاده تنهای(روزه‌ی) آب لیموترش، سیب هم بخورید، برای چندین روز تغذیه سیب داشته باشید.
  3. همین متد اول خودمان (سیر – لیمو)
  4. سه بار در روز در زمانِ وعده غذایی، یک قاشق چای‌خوری پودر فلفل قرمز را در مقدار کمی آب بریزید به طوری که بتوانید در یک قورت، بخورید. سپس فورا مقداری مایع مناسب بنوشید و همچنین چیزی بخورید. مقدار زیاد فلفل ، معمولا از مقدار کم آن، التهاب آورتر یا داغ‌تر نیست. فلفل برای بازیابی سلامتیِ دستگاه گردشِ خون عالی است. برای اطلاعات بیشتر درباره اینگونه فوایدِ فلفل قرمز می‌توانید در موتورهای جست و جو عبارت “Dr christopher cayenne” جست و جو کنید . دکتر کریستوفر همچنین اذعان می‌‌دارد که این متد فشار خون را نرمال کرده، و یک قاشق پر از فلفل قرمز در آب می‌تواند سریعا یک حمله قلبی را اتمام ببخشد.

احتمال دارد درباره این قسمت، جداگانه مطالبی نوشته و ترجمه شود و در سایت قرار بگیرد : )

جالبه که تا سال ۲۰۰۶ یک مطلب پیدا کردم و در ۲۰۰۹ یک ویدئو (https://youtu.be/2ulDdIJMQGw)
که ارجاع میده این فرمول را به کتاب خانم Kelly Princeton به نام Quantum Wellness و می‌گوید که ایشان این پاکسازی را محبوب کرده و مجری تلویزیونی معروف، Oprah، پاکسازی‌های این کتاب را انجام می‌دهد (شاید همین مجری بوده که محبوب کرده)،

اما در این روش، علاوه بر سیر و لیمو، از روغن زیتون هم استفاده می‌شود و ترکیب این سه هست. من نتوانستم کتاب را گیر بیاورم و ببینم که دقیقا چه نوشته و چه منبعی ذکر شده یا اصلا ذکر شده یا نه، بنابراین شما اگر توانستید خوشحال می‌شوم اگر اطلاعاتی دستگیرتان شد در قسمت نظرات سایت، برایم ارسال کنید.

پاکسازی روغن زیتون- لیمو- سیر (طبق این ویدئو): دو قاشق روغن زیتون، آبِ نصف لیمو (مازندرانی) و یک حبه سیر، تکه تکه شده، هر روز برای ۲۱ روز. در اینجا حرفی از اینکه باید با پوست بخورید یا غیره زده نمی شود و اصلا آیا این مطلب را برای پاکسازی قلب و عروق می‌گوید یا چیزهای دیگر نمی‌دانم.

تا سال ۲۰۱۱ چندان در سایت‌ها مطبی که اشاره به چنین دارویی داشته باشد، پیدا نمی‌شد اما انگار در این سال خیلی همه گیر شد…

و انگار اکثر مطالب انگلیسیِ در این‌باره هم مال ۲۰۱۲ و بعد از آن است. من ریشه را نیافتم اما روشِ بسیار معروفِ دیگری نیز وجود دارد که با ترکیب لیمو+ سیر+ زنجبیل+ عسل و بعضا همراه با سرکه سیب، بدست می‌آید و هر روز شخص مقداری از آن را می‌خورد.

ایموجی چشمک زدنجسارتا در آخر نکته‌ای کلی را متذکر شوم

درست است که رمز و رازهایی برای بسیاری از چیزها وجود دارد و می‌توانید با مصرف چنین تکنیک‌هایی، بسیاری از تاثیرات مواد مخرب را از بین ببرید، از تاثیرات هوای آلوده و مواد شیمیایی موجود در هزاران چیز مختلف که به ما می‌رسد گرفته که تقریبا دست خودمان و تقصیر خودمان چندان نیست تا مواد مضری که خود می‌دانیم مضر هستند (و شاید نمی‌دانیم که چقدر مضر هستند) و عمدا مصرف می‌کنیم، اما این نکته را در نظر داشته باشید که زندگی سالم با طرز زندگی مناسب به دست می‌آید، سلامتی همه جانبه نیازمند مدیریت و انجام طرز زندگی سالم در جنبه‌های مختلف است و نباید یک جانبه نگاه کرد. همه چیز روی هم تاثیر می‌گذارد و نباید طرز نگاه، تفکر، تغذیه و بسیاری چیزهای دیگر را، از مشکلات جسمی، روانی و چیزهای دیگر جدا دانست.

نمی‌خواهم زیاد دقیق و فلسفی کنمش، می‌خواهم، منظورم را برسانم و می‌خواهم این را خاطر نشان کنم که گستره و ارزشی که طرز درست زندگی (تغذیه، تفکر، رفتار و…) دارد بسیار والاست و اگر ناراحتی قلبی نشانه‌ایست که جاهایی مشکل وجود دارد که آن مشکل نیز معمولا، ریشه‌ای عمیق‌تر دارد، از بین بردن ریشه، موجبِ از بین رفتن چیزهایی می‌شود که شاید حتی فکرش را نتوانید بکنید که به آن حتی ممکن است که مربوط باشد و همچنین بالعکس، چیزهایی مشکلاتی بسازند که حتی فکرش را نکنید که آن مشکل به آن چیز مربوط است!

شاید با دیدن چنین مشکلاتی بهتر باشد به سبک زندگی خود، چیزهایی که مصرف می‌کنیم چیزهایی که قربانی می‌کنیم چیزهایی که در چرخه زندگیِ‌مان قرار دارند تا هوس‌ها، نیازها، عقده‌هایمان و غیره را پر کنند، نگاهی بیاندازیم و راه سلامتیِ واقعی یا نحوه‌ی درست زندگیِ خودمان را بیابیم.

برای یادآوری دوباره: پاکسازی و درمان کبد و کیسه صفرا بشدت برای کل سلامتیِ بدن مخصوصا قلب و عروق موثر هست، حتما در صورتی که می‌خواهید بیشتر یا زودتر خوب بشوید “پاکسازیِ و تخلیه کبد و کیسه صفرا از سنگ‌های صفراوی به روش آندریاس موریتس” را انجام بدهید که مقالاتی کامل برای این تکنیک که کاملا طبیعی هست و تقریبا کسی حتی دکترهای طب سنتی هم ازش خبر ندارند چه برسه دکترهای مدرن، در سایت قرار گرفته که واقعا معجزه‌آساست.آیکون چشمک زدن

درمان کیسه صفرا و کبد حتی خلاصی از جراحی (۱۰۰% طبیعی)

لطفا اگر هر گونه تجربه خوشایند یا ناخوشایند، سوال و یا هر گونه نظر دیگری داشتید در قسمت نظرات، با ما در میان بگذارید.آیکون ایموجی شادی زیاد

در ضمن شما هم می‌توانید برای تحقیقِ بیشتر، از سرچ تولِ گوگل استفاده کنید و تکِ تک تاریخ‌ها را ببینید که مطلبی در موردش گذاشته شده یا نه، در ضمن اگر اطلاعاتی پیدا کردید که مربوط به ریشه‌ی این قضیه بود یا به نظرتان بسیار جالب بود لطفا با ما به اشتراک گذارید:

منبع : AGAHIOSALAMATI.com   

با آرزوی خرد ، عشق و حقیقت برای همه 

عضویت از باخبر شدن از نظرات و یا پاسخ‌های جدید
با خبر شدن از
guest

79 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
کشاورزی
کشاورزی
2 months ago

با سلام و تشکر از اطلاعات فراوانی که ارائه کرده اید. این معجون دارویی که بنام ابن سینا در طب سنتی شناخته شده است مورد توصیه و تاکید اکثر پزشکان حوزه طب سنتی است اخیراً در یک برنامه تلویزیونی آقای دکتر زنده دل که معروف و شناخته شده است از این دارو به عنوان معجون معجزه گر یاد کرد و برای دومین بار در چند ماهه اخیر خواص، طرز تهیه و موارد مصرف آن را بیان کرد و مهمترین ویژگی و خاصیت آن را شادابی و سرزندگی و بهبود عملکرد قلب و در نتیجه آن رفع خیلی از بیماریهایی که در نتیجه گرفتگی عروق و عملکرد ضعیف قلب به وجود می آیند دانست البته ایشان فرصت نکرد و یا لازم ندانست چیزی راجع به اثرات منفی احتمالی این معجون برای برخی از افراد که دارای بیماری هستند و یا تداخل دارویی و … صحبت کند.

عسگری
عسگری
6 months ago

سلام آیا این ترکیب مزه ی خیلی تلخی داره یا برا من‌اینجوریه ممنون میشم جواب یدید

معصومه محمودی
معصومه محمودی
8 months ago

ممنونم مفید بود

اشرف
اشرف
9 months ago

سلام ودرودفراوان برشما.
آیادرتهیه معجون سیرولیمو اگرتعدادسیر یا لیمو یاهردو آن بیشترازدستورباشه اشکال داره؟

شیخ
شیخ
10 months ago

سلام آیا این دارو برای کسی که از آسپرین استفاده میکنه تداخلی ایجاد نمیکنه؟

مهران
مهران
1 year ago

با سلام. من به پدرم که دوبار عمل قلب کردن این معجون را دادم. غیر اینکه جواب اِکو خوب بود رنگ موهاشون که جو گندمی بود مشکی شد که باعث تعجب هممون شد. مشکیِ مشکی نه اما دیگه جو گندمی نبود و سیاه بود. خصوصا موهای دور سر.

همایون
همایون
1 year ago

ضمن عرض سلام و احترام
من سالها درگیر بیماری قلبی بوده و هستم و در سالهای گذشته با استفاده از آنژیو و استانس دوبار تنگی عروق را درمان کردم و در حال حاضر و از دو سه هفته پیش در بازو چپم احساس درد میکنم و از چند روز پیش که بصورت اتفاقی از اینترنت کلیپ ویدوئویی را دیدم که از فرمولی از ابوعلی سینا و مخلوتی از دویست گرم لیمو با پوست و صد گرم سیر را که پس مخلوط کردن از صافی گذرانده و بصورت ابتدای روز ناشتا و سپس تا پایان روز دوبار دیگر و هربار یک قاشق غذاخوری مصرف میکنم و تنها تفاوت با آنچه در اینجا آموختم این است که از جوشاندن این محلول صحبتی نشده و من هم محلول مورد نظر را نجوشانده مصرف میکنم که ممنون میشوم اگر نظر شما را در مورد جوشاندن و نجوشاندن این دارو بدانم ضمن اینکه باید بدانید که من از سالها پیش از آسپرین و متوپرولول و سیموااستاتین به علاوه دو سه قلم داروی دیگر که مربوط به فشارخون میشوند هم بصورت روزانه استفاده میکنم. خیلی امیدوارم که با استفاده از لیموترش و سیر به همین ترتیب موفق به از بین بردن دست و عضلات و مفاصل دست چپم بشوم. پیشاپیش از شما متشکرم.

همایون
همایون
1 month ago
(Reply) پاسخ به  AgahioSalamati.com

با سلام خدمت شما پس از گذشت زمانی طولانی دوباره.



خدمت شما عرض میکنم که من، همایون همانطور که قبلا توضیح داده بودم سالیان زیادی درگیر بیماری قلبی بوده و هستم و بعد از سکته ای در ۳۵ سالگی دو بار هم مجبور به باز کردن عروق از طریق آنژیو و استانس شدم. چندی پیش که بعد از سالها سمت چپ سینه و بازو و مفصل دست چپ احساس درد آشنایی رو که قبلا هم تجربه کرده بودم که یکبار هم در گذشته متأسفانه منجر به سکته و از کار افتادن دائمی دیواره پشتی قلب هم شده بود با اطلاع از مخلوط لیمو ترش و سیر و عسل شروع به استفاده از این مخلوط نه چندان خوشمزه کردم و حدود ۴۵ روز ابتدای هر روز ناشتا تقریبأ نصف اسکان و یکبار عصر و یکبار هم شب تکرار کردم. همیشه چیز کوچکی برای خالی نبودن معده میخوردم و پس از نوشیدن مخلوط لیمو ترش و سیر که بعد از مدتی با توجه به مکاتبه ای که با شما داشتم شروع به جوشاندن این مخلوط کردم و هر بار پس از سر کشیدن نیم استکان از مخلوط بلافاصله یک قاشق مرباخوری سر پر عسل هم میخوردم که هم معده ام را آرام میکرد و هم طعم دهانم را عوض میکردبا وجود اینکه آسپرین روزانه هم همچنان مصرف میکردم. خدا رو شکر میکنم که درد بعد از مدتی کاملا قطع شد و تا به حال هم کمی بیشتر از یکسال است که از آن خبری نیست. ضمن تشکر از شما که از جواب شما هم استفاده کردم و هم دلگرم شدم مایل هستم که دیگر عزیزانی که در این مورد سؤال میکنند و مایلند تجربه‌های دیگر را بشنوند هم در جریان باشند که من به جهت گستردگی بیماری قلبی از پیش زیاد دلگرم به اینکه تأثیر چنان مثبتی را ببینم و لمس کنم نداشتم و خیلی خوشحالم که دیگر حتی نیاز به مراجعه به پزشک هم پیدا نکردم و امیدوارم این پیام من بتواند به دیگر عزیزانی که در رنج دلهره هستند برای تصمیم گیری اندکی کمک کند. از شما تشکر میکنم. همایون

ناشناس
ناشناس
1 year ago

Visitor Rating: 1 Stars

ناشناس
ناشناس
1 year ago

Visitor Rating: 5 Stars

Sina Mohamadi
Sina Mohamadi
2 years ago

سلام من از وقتى این جوشانده رو مصرف کردم (٣،۴ روزه) دچار درد در ناحیه قلب شدم که اصلا سابقه نداشته، آیا عادیه؟!

هليا
هليا
2 years ago

اشکال داره برای اسید معده از قرص میکنم همراه یا این معجون استفاده کنم؟ اثرشو کم نمیکنه؟ چون من اسید معدم خیلی بالاست مخصوصا وقتی میگین ناشتا خیلی بهتره و من به این معجون خیلی نیاز دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

هليا
هليا
2 years ago
(Reply) پاسخ به  AgahioSalamati.com

خیلی ممنونم برای پاسخ گویی حتما درست میکنم و میخورم و نتیجه رو بهتون اعلام میکنم

Saman
Saman
3 years ago

با سلام خسته نباشید ممنون از زحماتی که برای اطلاع رسانی به دیگران کشیده ایید و همین کار شما باعت شد تا بنده‌ام خاطره خود را برایتان تعریف کنم … مدتی پیش یکی از دوستان قدیمی خود را دیدم و در صحبت‌هایشان اشاره کردند که برادرشان در اثر سکته‌ی قلبی فوت کردن و ایشان بعد از این ماجرا به علت نگرانی با یکی دیگر از برادرانشان به دکتر مراجعه کرده که بعد معاینه با روش سی تی آنژیو به ایشان گفتن که آن یکی برادرتان باید سریع عمل قلب باز کنند و خودتان هم از ۳ تا رگ ۲ تای آنها بالای ۵۰ الی ۷۰ درصد گرفته و باید به فکر عملشان باشید؛ که ایشان گفت بعد از مدتی به سفارش یکی از اقوام با این روش درمانی ابو علی سینا آشنا شدم و معجون لیمو و سیر را درست کرده و مصرف نمودم و بعد از آن به دکتر و آزمایش سی تی آنژیو مجدد دادم و هیچ اثری از گرفتگی نبود و کاملا خوب شده بود. از آنجایی که خود بنده مدتی است که شب ها تنگی نفس و درد در ناحیه بالای قلب داشتم و موقع خوابیدن خیلی اذیت می‌شدم بعد از این خاطره دوستم و به اصرار ایشان اقدام به تهیه معجون لیمو و سیر و مصرف آن (البته با کمی تفاوت) نمودم و در کمال نا باوری و شوق برای خود من ثابت شد و تمامی دردهای سینه‌ام و نفس-تنگی‌هایم، همه و همه اش برطرف شد و من به این قضیه ایمان کامل آوردم و در نهایت خدمت دوستان بگم که نهایتا حتی فرض محال اثری نداشته باشد چیزی رو بجز کمی هزینه و کمی وقت را از دست نمیدهید، پس ارزش این کارو داره. با آرزوی موفقیت برای همه دوستان و گرداورنده این سایت خوب. یوسفی

mohammad51
mohammad51
3 years ago

با سلام
ممنون از جمع آوری و ارسال اطلاعات و تجربیات خوب شما
بنده در ابان ماه سال جاری آنژیوگرافی عروق قلب انجام دادم و دارای سه رگ گرفته هستم، بدلیل نوع شغل و ارتباط با حوزه درمان پزشک معالج از دوستان نزدیک بنده هستند شخصا و بدون واسطه در مورد اثرات ترکیب سیر و آبلیمو پرسیدم و ایشان کاملا اثر بخشی را رد کردند.
نکته ایی که شاید باعث اثرات متفاوت این ترکیب گردد اینست که ماهیت و جنس پلاکت ها متفاوت میباشد
در بعضی موارد جنس پلاکتها رسوب کلسیم هست گاهی رسوب چربی گاهی التهاب درونی رگ و گاهی ترکیبی از این حالتها .
برای اثبات اثر بخشی دارو شاید لازم باشد تجربیات مفید افراد قابل گرد آوری و دسترسی مستند باشد.
مثلا بنده یکماه قبل از آنژیو دوبار در دو‌ مرکز مختلف و تحت نظر دوپزشک ‌متفاوت تست ورزش دادم که جواب هر دو برای تشخیص گرفتگی عروق قلب، منفی بود اما یکماه بعد در آنژیوگرافی گرفتگی وجود داشت، لذا ارائه مستندات از جنس قطعی نه صرفا حالت احساس و درک شخصی بسیار مهم و ضروری است
در خیلی از سایتها دیده ام که بعنوان تجربه نوشته اند که مثلا آزمایش انجام دادم و دکتر گفته گرفتگی داری و بعدش از این ترکیب استفاده کردم و خوب شدم
بنده هرچه در سایتها گشتم که مستندی دال بر انجام آنژیوگرافی قبل و بعد از مصرف این ترکیب پیدا کنم متاسفانه پیدا نکردم (تاکید میکنم صرفا آنژیوگرافی نه هیچ روش تشخیصی دیگری چون بنده سه بار هم اکوکاردیوگرافی کردم و نتیجه منفی بود)
لذا از شما مسئوول محترم سایت درخواست دارم با توجه به فعالیت و وقتی که برای اینکار بسیار ارزشمند گذاشته اید ضمنا تشکر فراوان نسبت به درج مستندات با رعایت و حفظ مشخصات فردی افراد البته در صورت امکان اقدام فرمایید و یا اینکه به نوعی امکان ارتباط با کسانیکه نتیجه گرفته اند را فراهم فرمایید
حقیقتا بجز روش قطعی آنژیوگرافی تاکنون هیچ روش تشخیصی برای بررسی دقیق عروق قلب وجود ندارد حتی بنده در سال ۹۷ در تهران با بهترین دستگاه موجود سی تی آنژیو کردم و جواب منفی بود اما در سال ۹۹ در آنژیو گرافی گرفتگی دیده شد
لذا بنظر میرسد بهترین روش برای بررسی اثر بخشی این ترکیب خوب ، انجام بررسی قبل و بعد از مصرف از طریق آنژیوگرافی باشد چون جواب صددرصد صحیح و درست است

منتظر دریافت پاسخ شما هستم
بازهم از زحمات ارزشمند شما کمال تشکر و قدردانی را دارم و معتقدم به هر حال راهی برای حل این مشکل بجز روشهای تهاجمی مرسوم وجود دارد که یا نیاز به اثبات صحیح دارد یا نیاز به کشف آن

اصغر شیوایی کاریز
اصغر شیوایی کاریز
3 years ago

سلام عرض ادب
من همین فرمول را کامل تر دارم که از انگلیس در بیمارستان ظرف ۳۵ تا ۴۰ روز درمان میکنن و در بیمارستان بستری میکنن و مصرف میکنن .
۱۵حبه سیر
۵عدد لیمو سنگی با پوست
۳۰۰ گرم زنجبیل تازه
میکس شود و۱لیتر عرق کیالک
و یک لیوان روغن زیتون طبیعی یا بو دار
صبح ناشتا و قبل ان
دو عدد پرتقال و یه کف دست ژله آلو ورا میکس شود و مصرف شود و مقداری آب بخورید و ۱۵ دقیقه بعداز معجون سیر استفاده شود بله مقدار یک نصف لیوان و بعد آب میل کنید و تا دو ساعت دارویی مصرف نکنید و خودتان روز به روز متوجه درمان میشود و احساس راحتی میکنید ولی داروهای خود راهم در طول ظهر به بعد استفاده کنید.خودم ۵۰ تا ۸۰ درصد گرفتگی کرونر چپ دارم خوب میشم.یاحق

جوادصادقی
جوادصادقی
3 years ago

باسلام
به شدت اخطارمیکنم درصورتی که وارفارین یاداروهای دیگر رقیق کننده استفاده میکنید ازاین معجون استفاده نکنید زیراباعث نشت خون ازدیواره مویرگها شده ودر قسمتهایی که مویرگ وجود دارد اثرات خون مردگی مشاهده میشود
درصورتی که این نشتی در مغز یاارگانهای حیاتی روی دهد بسیارخطرناک میشود

محمد
محمد
11 months ago
(Reply) پاسخ به  AgahioSalamati.com

سلام .م پ کبد چربم گرید ۱/۲ بود با استفاده سرکه سیب را آب ولرم در صبح ناشتا و دمنوش خار مریم کاملا خوب شد و در آزمایش بعدی ، پس از یک سال ،نتیجه آزمایش منفی شد

ستاره درخشان
ستاره درخشان
7 months ago
(Reply) پاسخ به  AgahioSalamati.com

سلام، میشه لطفا اسم و تلفن این دکتر را اعلام کنید. ممنونم

محمد
محمد
11 months ago
(Reply) پاسخ به  AgahioSalamati.com

سلام . مقدار آب را یک لیتر تقریبی میگویند که ممکنه لازم باشد مقدارش را تغییر دهید شما بر اساس ۶ هفته مصرف معجون که میشود ۴۲ روز ، معجونتان را با ۴۲ پیمانه تنظیم کنید پیمانه ای در نظر بگیرید که معجونتان با آن ۴۲ پیمانه یا کمی کمتر شود نه بیشتر ، وقتی کلش را پیمانه کردید ، هر چقدر دیدید از ۴۲ تا کمتر است به همان میزان آبجوش روش بریزید تا بشود ۴۲ تا پیمانه . که سه هفته متوالی مصرف کنید و یک هفته است احت و بعدش سه هفته متوالی بعدی . من چند بار تا به حال استفاده کرده ام اثر مثبتش کاملا معلوم بود و حس خستگی و بی حالی قبلی م هم رفع شد

Maryam moghadam
Maryam moghadam
1 year ago
(Reply) پاسخ به  AgahioSalamati.com

سلام، ایا میشه این روش سیر و ابلیمو رو شخصی که تو رگهای قلبش فنر داره استفاده کنه؟ متشکرم

محمد
محمد
11 months ago
(Reply) پاسخ به  Maryam moghadam

من خودم سکته کردم و فنر یا استنت گذاشته ام و تا حالا چند بار استفاده کردم و اثر خوبی داشت اما هر کس شرایط خاص خودش را دارد با توجه به وضعیت جسمانی و قرص‌هایی که مصرف میکند . بهتر است با پزشک مشورت کرده و با فاصله زیاد از مصرف
قرصهاتان ، معجون را مصرف کنید

طوفان
طوفان
10 months ago
(Reply) پاسخ به  محمد

سلام مواظب باشید با قرص پلاویکس و آسپرین تداخل نکنه. بهتره وسط روز مصرف کنید

yf
yf
3 months ago
(Reply) پاسخ به  AgahioSalamati.com

باسلام به بنده به علت گرفتگی رگها در سیتی آنژیو نتوانستند مواد تزریق کنند وبه آنژیو گرافی مراجعه که در نتیجه اعلام شد به علت گرفتگی زیاد باید عمل باز انجام بدم الان حدود۱۰۰ روز میباشد که از سیر ولیمو استفاده میکنم وپیاده روی زیاد داشته ام که باعث آب اوردن زانوم شده ولی باز استفاده میکنم وکلا قند و شکر وهر چیزی که به قند وشکر میشه حذف کردهام روغن وسرخکردنی لب نزدم وهمچنین گوشت فقط کمی روغن زیتون الا ن قرص فشار خونی که مصرف میکردم را خیلی کم کردم قبلان فشارم با مصرف دو عدد والسا کور ۱۶۰ در روز ۱۷یا۱۸ بود الان ۱۳ شده البته قرص پلاویکس هم روزی یک عدد وهمچنین آسپرین هم یک عدد مصرف میکنم وحالا دوبارهمیخام برم سیتی آنژیو ببینم چه خبره
مصرف گیاه چایر را هم دارم سبزیجات زیاد مصرف میکنم احساس میکنم حالم بهتر شده آزمایشاتم همیشه دارای چربی بود الان دو مرحله هست که آزمیشاتم نرمال شده ببخشید طولانی شد خاستم تجربه ام را اعلام کنم شاید بدرد بخورد سپاس از حوصله شما

Last edited 3 months ago by yf
سجاد
سجاد
3 months ago
(Reply) پاسخ به  yf

سلام لطفا نتیجه آزمایش آنژیو رو بگید.دعا میکنم خوب شده باشید.آمین.