دانلود و معرفی ویرایش سوم کتاب “راهنمای پزشکی گیاه خواران” دکتر زرین آذر

تصویر کتاب راهمای پزشکی گیاه خواران دکتر زرین آذر
کتاب راهنمای پزشکی گیاه خواران اثر دکتر زرین آذر

این ویرایش سوم این کتاب هست در حالی که در اکثر جاها ویرایش دوم این کتاب (راهنمای پزشکی گیاه خواران) رو دارند.

برای دانلود به آدرس زیر بروید:

https://AgahioSalamati.com/PDF/Books/0.راهنمای پزشکی گیاه خواران دکتر زرین آذر Vegan Medical Help_3rd edition__AgahioSalamati.com مرجع قویترین تکنیک های پاکسازی_.pdf

ایموجی چشمک زدنبخشی از مقدمه گردآور کتابِ

“راهنمای پزشکی گیاه خواران”
مجموعه ای از پرسش و پاسخ‌ها و مقالات برگرفته از وب سایت دکتر زرین آذر
ویرایش سوم

رژیم غذایی گیاهخواری و به خصوص خام گیاه خواری راه حلی جامع برای داشتن دنیایی بهتر است چرا که علاوه بر حفظ سلامتی انسان، با محیط زیست سازگار است و هم چنین منافع اقتصادی و اجتماعی بسیاری به دنبال دارد. توصیه میکنم جهت کسب اطلاع بیشتر، حتماً کتاب “خامگیاهخواری، فلسفه تغذیه و تندرستی” نوشته “آرشاویر در آوانسیان” را مطالعه نمایید چرا که یکی از بهترین و کامل ترین کتابها در مورد گیاه خواری می‌باشد. نسخه کامل این کتاب را می‌توانید با یک جستجوی ساده در وب پیدا نموده و دانلود کنید. هم چنین کتابهای آقای “علی اکبر راد پویا” نیز منابع ارزشمندی در رابطه با گیاهخواری و تغذیه سالم هستند.

اما این کتاب الکترونیکی که پیش رو دارید، در واقع تألیف من از مطالب وب سایت خانم دکتر زرین آذر، متخصص تغذیه و یکی از شناخته شده ترین محققین در رابطه با رژیم غذایی گیاهخواری می‌باشد. ایشان علاوه بر مقالات ارزشمند، بخش پرسش و پاسخ را در وب سایتشان گنجانده اند و افراد، آن دسته از سؤالاتی که پاسخشان را در کتابهای مرتبط پیدا نکرده اند و یا خواهان تشریح بیشتر یک موضوع هستند، از ایشان می‌پرسند. تا کنون حدوداً بیش از سیصد سؤال در سایت زیر پرسیده شده و هم چنین وبلاگ و تمام پرسش و پاسخ‌ها در وب سایت ایشان به آدرس در دسترس عموم است.

http://www.zarinazar.com 

http://drzarinazar.blogfa.com

با توجه به این حجم مقالات و سؤالات، به این فکر افتادم که چه بهتر اگر یک کتاب راهنما از مجموعه ی این مقالات و سؤالات تهیه شود، چرا که هم می توان مانند یک کتاب پزشکی و اطلاعات عمومی از آن استفاده کرد و هم آن دسته از عزیزانی که به اینترنت دسترسی ندارند و یا دسترسی آنها با محدودیت های زیادی مواجه است، می‌توانند از نتایج زحمات دکتر زرین آذر بهره‌مند شوند. لذا اقدام به جمع آوری مطالب وب سایت ایشان نمودم.

کتابی که پیش رو دارید شامل دو بخش “مقالات” و “پرسش و پاسخ” می‌باشد که هر کدام از این دو بخش نیز برای سهولت استفاده و همچنین مراجعه‌های خوانندگان برای یافتن مطلبی خاص، در فهرست به بخشهای دیگر تقسیم بندی شده اند. در بخش پرسش و پاسخ بعضی سؤالات که مربوط به چند بیماری و موضوع بوده اند، در موضوعات مرتبط تکرار شده اند فقط به خاطر اینکه اگر خواننده دنبال موضوع و سؤال خاصی بود بتواند راحت‌‌تر آن را پیدا نماید.

به فاصله‌ی کوتاهی پس از ویرایش اول کتاب، ویرایش دوم منتشر شد و اینک پس از چهار ماه، ویرایش سوم در دست شما خواننده ی گرامی است که کاملتر از ویرایش های پیشین آن است و سؤالات جدیدی که در این مدت پرسیده شده اند نیز به کتاب افزوده شده و در نتیجه حدود ۶۰ صفحه به کتاب افزوده شده و از نظر محتوایی، بسیار کامل تر از قبل شده است.

البته از نظر نگارشی و املایی اشکالات زیادی وجود دارد هرچند بسیاری از آن‌ها تصحیح شده اند، اما به دلیل محدودیت وقت آزاد خانم دکتر آذر برای پاسخ به پرسش‌ها و هم چنین محدودیت وقت اینجانب برای ویرایش و تألیف، این است که خواهشمندیم خوانندگان عزیز زیاد سخت نگیرند چرا که هدف اصلی، اطلاع رسانی هر چه بیشتر و سریع تر است. امید است که در ویرایش های آینده این مشکل نیز بر طرف شود.

امیدوارم با تألیف این کتاب الکترونیکی، سهمی هر چند کوچک ولی مفید در اطلاع رسانی داشته باشم. شما می‌توانید نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد این کتاب برای من به آدرس ایمیل moin.ghn@gmail.com بفرستید. 

چنین لازم به ذکر است که این کتاب کامل نیست و اگر شما سؤالی داشتید که جواب آن در این کتاب پیدا نشد، می‌توانید به وب سایت دکتر زرین آذر مراجعه نمایید. هم چنین برای اطلاع از به روزرسانی‌ها و مطالب جدید دکتر آذر، توصیه می‌کنم حتماً در خبرنامه وب سایت ایشان عضو شوید.

آیکون ایموجی فِلِش نئون به سمت چپدرباره دکتر زرین آذر

تصویر دکتر زرین آذر در برنامه تلویزیونی
دکتر زرین آذر

عضو مادام العمر کمیته پزشکان PCRM (Physicians Committee for Responsible Medicine) برای پزشکی مسئولانه هستم (از سال ۱۹۹۵ با آنها همکاری نزدیک داشته و دارم). این گروه که شامل بیش از ۴۰۰۰ عضو پزشک و بیش از ۱۲۰۰۰۰ اعضای دیگر می‌باشد در مورد پیشگیری بیماری ها از طریق تغذیه و همچنین در مورد
.حمایت از حیوانات و… فعالیت می‌کند.

عضو مادام العمر انجمن ملی سلامتی آمریکا NHA (National Health Association) هستم که باور به گیاهخواری و درمان بیماری‌ها از طریق تغذیه درست دارد.

عضو سازمان پزشکان بدون مرز

عضو Gerson Institute که تخصصش بر روی درمان سرطانها با تغذیه به خصوص مصرف مواد خام گیاهی است
 دارای گواهینامه‌های (Certificate) مختلف در امور تغذیه از گروه‌ها و برنامه‌های مختلف از جمله Our Place International هستم که در آن همچنین اصول روزه آب و درمان بیماری‌ها، توسط روزه آب و سپس تغذیه سالم را آموخته‌ام.

مطالعات شخصی فراوان ۲۰+ سال بر روی تغذیه، شرکت در بسیاری سمینارهای آموزشی تغذیه و سلامت و همچنین تجربه درمان و بهبود بیماران مختلف کبدی، روده‌ای، کولیتی و… توسط تغذیه را دارم.
به طور مرتب سمینارها و مجالس بحث و گفتگو برای عموم مردم در کتابخانه‌ها و مراکز عمومی و انجمن داشته‌ام که در آن مدیر بخش پزشکی در یک کلینیک روزه آب و خام گیاهخواری در ایالت کنیا هستم.

برای اطلاعات بیشتر به:

http://fa.zarinazar.com/?page_id=382 

مراجعه کنید که در سایت رسمی خود دکتر زرین آذر می باشد و از همین سایت نیز هر سوالی که از او دارید را می توانید بپرسید.

عضویت از باخبر شدن از نظرات و یا پاسخ‌های جدید
با خبر شدن از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات