تصویر کیسه صفرا حاوی سنگ های ریز صفراوی

رابطه کبد و سنگ‌های صفراوی با بیماری‌های مختلف ۱/۲

Last Updated on فروردین ۱۳, ۱۴۰۲ by AgahioSalamati.com

 

تصویر سیستم سموم کبد
ورودی و خروجی سمومِ کبد (این تصویر از کتاب و عقاید اقای آندِرِیاس موریتس گرفته نشده)

پیش‌گفتار مترجم و گردآور:

من برای کبد و کیسه صفرا خیلی ترجمه و مقاله تعبیه کردم تا مطلب خیلی کامل باشه چرا که تخلیه سنگ‌های صفراوی از کبد، کیسه صفرا و کل بدن، میتونه، برای افرادی که انجام میدن بسیار حساس و مهم باشه؛ چون در صورت ناقص، اشتباه یا غیر اصولی انجام دادن و شبیه به اینها، ممکنه (احتمال کم)، که شخص نتیجه لازم رو نگیره هیچ، بلکه آسیب (احتمالا آسیب کوچیک) هم ببینه (بعد خوندن کامل مقاله اصلی خواهید فهمید چرا)، در نتیجه اگر میخواین مطلب رو به کسی بگید یا برای سایت خودتون CopyPaste کنید، لطفا حتما درست انتقال بدید یعنی کل مطلب رو انتقال بدید یا پس از کپی کردن قسمتی از مطلب یا تعریف کردن برای آشنایانتون، به این صفحه یا این فایل‌ها ارجاع بدید که حتی موردی داشتیم که بخاطر نقص در عمل، شخص آسیب شدیدی دیده‌ که در صفحه اصلیِ شرح تکنیک، داستانش ذکر شده؛ در واقع pdf اول برای این در سایت قرار گرفته تا با اشتراک گذاشتنش، مطالب واجب رو، کامل به هر کسی که میخواین انتقال بدید.
مقالات مهم و اصلی که باید برای انجام این تکنیک بخونید در قسمت “شرح مقالات” بعنوان “واجب” ذکر شده‌اند (=مقالات چهارم و پنجم).
میدونم که شاید ظاهرا طولانی بنظر بیان ولی در کل بعضی نکته‌ها تکرار شده تا یک مفهوم رو با ادبیات و تکرار بگه تا شخص با یکبار خوندن، کل تکنیک رو کامل درک کنه و نه شما و نه من، چیزی رو از قلم نندازیم و خوندنش فشار فکریِ کمتری رو وارد کنه و یادآوری‌هایی نیز انجام بشه.

حقیقت اینه که با اینکه تکنیک، ساده و مواد لازمش در دسترس همه هست، بهتره که درست انجام بشه و گرنه ممکنه (احتمال کم) آسیب‌زا باشه و اگر شخص، تکنیک رو خوب درک نکنه، احتمالِ درست عمل کردن شخص و در نتیجه، احتمال نتیجه گرفتن مطلوب از این تکنیک، هم پایین میاد. پس قدم اول در جهت رفع مشکلتون، خوندنِ کاملِ مقاله‌های واجب و درکِ این تکنیک هست و اگر حوصله‌ی خوندن و درکِ حتی این مقاله‌های واجب رو هم ندارید، میتونید به عمل جراحیآیکون ایموجی چاقو و قیچی جراحیآیکون ایموجی چاقو خونی و مشکلات بعدش که حتی دکترها بهتون نمیگن (که بعد خوندن کامل مقالات و قسمتِ سوالات متداولِ همین مقاله خواهید فهمید) و یا به خوبیِ بزرگی که در جهت سلامتی‌تون می‌کنید و ارزشی که این کار داره فکر کنید. ایموجی چشمک زدن

بدلیل زیاد نشدن یک صفحه، در چندین پستِ جداگانه همه توضیحات اومده، اگر میخواین که همه‌ی مقالات رو برای کسی بفرستید یا برای خودتون نگه دارید، میتونید توی فایل pdf دوم، کاملا همه رو داشته باشید که شامل مقالات زیر هست که همش ترجمه خودم از آثار Andreas Moritz (آندْرِیاس موریتس) هست، در انتها هم منبع اصلی مقالات ذکر شده.آیکون ایموجی لبخند

املا و تلفظِ درستِ اسمِ نویسنده، یعنی کسی که این روش رو دوباره از آیورودا (طب باستانی هند) کشف کرده و اشاعه داده و معروفش کرده و کتابی کامل، تنها برای همین روش نوشته
Andreas Moritz / آندْ-رِی-آس   مُ-ریتس / => آندرِیآس موریتس هست که من در مقالات قدیمی به صورت اشتباه نوشته بودم: آندرس موریتز 🙂

فهرست (برای رفتن به هر بخش کلیک کنید)

شرح مقالات

مقاله اول به وظایف کبد، توضیحات کلی درباره کبد، تاثیر سنگ‌های صفراوی بر کبد و مشکلاتی که ایجاد میکنه و به اندکی توضیح، درباره نارسایی کبد می پردازه.

مقاله دوم به توضیحات بیشتر و کامل‌تری از سنگ‌های صفراوی و تاثیر کبد ناسالم و این سنگ‌ها با بیماری‌های مختلف می‌پردازه (بیماری های قلبی، کلسترول، هورمونی، غدد آدرنال، اختلالات تنفسی، دفع ادرار، سیستم عصبی).

مقاله سوم ادامه مقاله دوم هست، شامل: رابطه سنگ‌های صفراوی و کبد با بیماری‌های استخوانی، مفصلی، آمیزشی/جنسی/تولید مثل، پوستی.

مقاله چهارم (واجب) (همین صفحه) که در واقع مهم‌ترین مقاله هست، که کل پروسه تخلیه سنگ‌های صفراوی از کبد و کیسه صفرا و کل بدن شرح داده میشه و در واقع تکنیکِ اصلیِ “تخلیه سنگ‌های صفراوی کبد و کیسه صفرا آندْرِیآس موریتس” در اینجا گفته میشه.

مقاله پنجم (واجب) اهمیت، دلیل و روش‌های پاکسازی روده بعد از تخلیه سنگ‌های صفراوی هست که به صورت متن و ویدئو میتونید مطلب رو دنبال کنید.

مقاله ششم جوابِ آقای آندْرِیاس موریتس به کسی هست که دکترها بهش گفته‌اند که سریعا باید کیسه صفراش رو عمل کنه و برای کسانی که در شرف عمل یا دارای التهاب شدیدِ کیسه صفرا هستند، ترجمه و قرار گرفته.آیکون ایموجی شادی زیاد

مقالات رو میتونید دانلود کنید تا هم با فونت و شکل بهتر بخونید همم ذخیره در دستگاه داشته باشید. ایموجی چشمک زدن

PDF اول : دانلود مقالات واجب در یک فایل 
Word (.docx): دانلود مقالات واجب در فایل ورد
PDF دوم (کامل‌ترین) : دانلود همه مقالات باهم در یک فایل  
Word (.docx) : دانلود همه مقالات در یک فایل ورد

 

تصویر کیسه صفرا حاوی سنگ های ریز صفراوی
برای دیدن عکس با بالاترین کیفیت کلیک کنید

سنگ‌های صفراوی از چه موادی تشکیل شده اند؟

در درجه اول سنگ‌های صفراوی متشکل از کلسترل یا کلسیم یا رنگینه‌هایی چون بیلی روبین هستند. کلسترل از همه‌ی اجزا معمول‌تر است. اما  بسیاری از سنگ‌ها، اجزائشان ترکیبیست. در کنار این سه ممکن است شامل نمکِ صفرا، آب و یا مخاط (mucous) و همچنین سموم، باکتری‌ها و بعضا انگل‌های مرده باشند.

نوعا، سنگ‌های کیسه صفرا در عرض ۸ سال اندازه‌شان رشد می کند.

جریان صفرای زیاد (به اندازه مناسب) باعثِ نگهداری سطح خوبِ هضم و جذب غذا می‌شود و تاثیری قوی بر عمل پاکسازی سراسر روده دارد. هر قسمت از بدن وابسته به مواد مغذی پایه‌ای است که از طریق سیستم هاضمه تامین شده، همانطور که وابسته به حذف مقدار موثری از مواد زائد از سیستم هاضمه است.

سنگ‌های صفراوی در کبد و کیسه صفرا به مقدار قابل توجهی هر دوی این پروسه‌های حیاتی را دچار اختلال می‌کنند، در نتیجه، می‌توانند، اگر نگوییم همه برای یکی، از منشاهای بیشترِ انواع مختلفِ ناهنجاری‌هایی که باعثِ رنجش بدن می‌شوند، به حساب آیند. تخلیه سنگ‌های صفراوی به نرمال کردن هاضمه، حذف مواد زائد، متابولیزم سلول‌ها و نگهداری تعادل، در سراسر بدن کمک می‌کند.

اهمیت صفرا و باز بودن مجراهای صفراوی بر کلسترول و بیماری‌های قلبی

#درمان کرونری قلب (برای دیدن روش‌های دیگرِ بسیار قوی طبیعی درمان قلب و عروق کلیک کنید)

قلب/https://AgahiOsalamati.com

سنگ‌های صفراوی در مجراهای صفراوی کبد، مانع جریان صفرا می‌شوند و تا اندازه‌ای یا حتی کاملا، راه خروج کلسترول را سد می‌کنند. در اثر فشار رو به عقب بر سلول‌های کبد، تولید صفرا متوقف می‌شود. نوعا، یک کبد سالم در حدود یک لیتر در روز صفرا تولید می‌کند. زمانی که انسداد بزرگی در مجراها باشد، به سختی یک فنجان صفرا یا حتی کمتر، راهش را به روده خواهد یافت. این باعث جلوگیری از دفع شدنِ مقدار زیادی از کلسترول‌های LDL  و VLDL از طریق صفرا می‌شود.

مهم‌ترین مسئله این است که چه مقدار به صورت موثر بدن شخص از کلسترل و یا چربی‌های دیگر استفاده می‌کند.

توانایی بدن برای هضم، پردازش و بهره‌وری این چربی‌ها، بستگی به مقدار پاک بودن و بسته نبودنِ مجراهای صفراوی در کبد دارد. زمانی که جریان صفرا در مضیقه نباشد و متعادل باشد، هر دوی سطوح کلسترول های HDL و LDL (به اصطلاح کلسترول های خوب و بد)، متعادلند. در نتیجه باز نگه داشتن مجراهای صفراوی کبد، بهترین راه جلوگیری از بیماری کرونری قلبی است.

اهمیت و نقش کبد، هورمون‌ها، غدد آدرنال، سنگ‌های صفراوی، پروتئین و روابط بین آن‌ها

سنگ‌های صفراوی در کبد، می‌توانند به سلول‌های کبد فشار آورده تا تولید پروتئین متوقف بشود. کاهش تولید پروتئین، در عوض، باعث می‌شود که غدد آدرنال بیش از اندازه Cortisol را که یک هورمونِ محرکِ ساختِ پروتئین است تولید کنند.

 کورتیزولِ زیاد از حد در خون، باعث افزایش تحلیل بافت‌های لنفاوی و یک واکنش ایمنی افسردگی می‌شود که به عنوان دلیل پیشتازِ سرطان و بسیاری از بیماری‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

یک نامتعادلی در ترشح هورمون‌های آدرنال می‌تواند باعث اختلالات بسیار متنوعی شود چرا که باعث تضعیفِ واکنش در برابر تب و یا کاهش تولید پروتئین می‌شود.

پروتئین‌ها از بزرگترین اجزا سازنده برای بافت سلول‌ها، هورمون‌ها و غیره هستند. کبد قابلیت تولید هورمون‌های بسیار زیادی را داراست. هورمون‌ها تعیین می‌کنند که بدن چگونه شفا یابد و رشد کند.

همچنین کبد مانع هورمون‌های خاصی چون انسولین، گلوکاگون، کورتیزول، آلدوسترون، تیروئیدی و هورمون‌های جنسی می‌شود. سنگ‌های صفراوی در کبد باعث نقص در این وظایف حیاتی می‌شود، که ممکن است سبب افزایش میزان غلظت هورمون‌ها در خون شود. نامتعادلی هورمونی، یک وضعیت بسیار جدی‌ است و زمانی که سنگ‌های صفراوی در کبد، مجراهای جریان‌های اصلی را مختل کرده باشند که در واقع همان مجرا‌های هورمون‌ها هم هستند، می‌تواند بسیار ساده اتفاق افتد.

Disorders of the Respiratory System : اختلالات تنفسی

#درمان برونشیت، تنفس تنگی

#بزرگی کبد

اکثر افراد در دنیای صنعتی شده دارای کبد بزرگ شده هستند. چیزی که به طور عموم به عنوان سایز نرمال در نظر گرفته می‌شود، در واقع بیشتر از حدی است که کبد باید باشد. زمانی که همه سنگ‌های صفراوی در طی تخلیه‌های کبد، بیرون ریخته شدند، کبد در عرض شش ماه به حالت نرمال خود باز می‌گردد.

تقریبا تمامی بیماری‌های شش‌ها، برونشیت و قسمت بالاییِ مجراهای تنفسی یا توسط سنگ‌های صفراوی در کبد به وجود آماده‌اند یا توسط آنها بدتر شده‌اند، و می‌توانند با تخلیه این سنگ‌ها معالجه یا بهبود یابند.

Disorders of the Urinary System : اختلات دستگاه دفع ادرار

بیشتر بیماری‌های کلیه و دیگر قسمت‌های دستگاه دفع ادرار به عدم تعادل در تصفیه ساده‌ی کلیه‌ها مربوط می‌شوند.

سنگ‌های صفراوی در کبد و کیسه صفرا باعث کاهش مقدار صفرای مورد نیاز برای هضم درستِ غذا می‌شوند. بیشتر غذای هضم نشده شروع به ترش شدن (مخمر شدن) و فاسد شدن می‌کنند، و اثرات سمی بر خون و لنف می‌گذارند.

تمامی بیماری‌های مزمنِ دستگاه ادراری به دلیل سمومِ موجود در خون بوجود آمده‌اند، به عبارت دیگر، بدلیل وجود ملکول‌های ریزِ مواد زائد و پروتئین‌های اضافی در خون. سنگ‌های صفراوی در کبد باعث نقص هضم شده و خون و لنف‌ها را مسدود می‌کنند و در کل در چرخه دستگاه گردش خون اشکال به وجود می‌آورند که شامل سیستم ادراری هم می‌شود.

پاکسازی قلب و عروق نیز بر این قضیه بسیار تاثیر دارد.
(برای دیدن روش دیگر بسیار قوی طبیعی درمان قلب و عروق کلیک کنید)

از ۰ تا ۱۰۰ ِمعجون عصاره سیر+لیمو برای پاکسازی قلب و عروق

Disorders of the Nervous System : اختلالات سیستم عصبی

مغز حاوی یک پنجم حجم کلِ خون بدن است و مقدار بسیاری گلوکز مصرف می‌کند، سنگ‌های کبد به شدت مقدار تامین گلوکز مغز و بقیه سیستم عصبی را پایین می‌آورد، که می‌توانند به عمکرد همه ارگان‌ها و حواس و ذهن تاثیر گذارد.

کبد همچنین پروتئین‌های پلاسما (نام‌های دیگر: Blood proteins, also termed plasma proteins or serum proteins) و بیشتر عناصر سازنده‌ی انعقاد خون را از طریق آمینو اسید‌ها، می‌سازد.

این وظیفه به صورت فزاینده‌ای توسط وجود سنگ‌های صفراوی پایین می‌آید.
کبد اَعمال هضم، جذب، و متابولیسم چربی‌ها را در سراسر بدن کنترل می‌کند، سنگ‌های صفراوی در متابولیسم چربی دخالت کرده و سطح کلسترول خون را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

کلسترول یک جز سازنده حیاتی برای همه سلول‌های بدن است و برای هر متابولیسیمی مورد نیاز است.

مغز ما حاوی ده درصد کلسترول خالص است (اگر همه آب را حذف کنیم)، کلسترول برای توسعه و عملکرد مغز مهم بوده و از آسیب دیدنِ عصب‌ها و یا صدمه حفاظت می‌کند.

نامتعادلی در چربیِ خون به طور جدی می‌تواند سیستم عصبی را تحت تاثیر قرار دهد و در نتیجه، باعث هرگونه بیماری در بدن شود. تخلیه سنگ‌های کبد و کیسه صفرا، میزان تامین مواد مغذی همه سلول‌ها را افزایش می‌دهد در نتیجه یک بازتوانی در سیستم عصبی رخ داده و همه‌ی اعمال بدن بهبود می‌یابد.

برای دیدن قسمت دوم به لینک زیر بروید:

رابطه کبد و سنگ های صفراوی با بیماری های مختلف قسمت دوم (۲/۲)

 Agahiosalamati.com :ترجمه از

 Agahiosalamati.com : منبع در همه سایت های فارسی (برای اولین بار)

آیکون ابر خوشحال(منبع)

این مقالات ترجمه و خلاصه‌نویسی از این کتاب می‌باشد:

The Amazing Liver & Gallbladder Flush Andreas Moritz عکس کتاب تخلیه شگفت انگیز کبد و کیسه صفرا آندریاس موریتسکتابِ The Amazing Liver Cleanse اثرِ Andreas Moritz (تلفظ: آندْرِیاس مُریتس)
ویرایش و چاپ: Third edition (Extended and Revised 2002)

که یک کتاب ۲۰۰ صفحه‌ایه، لینک دانلودش رو میتونید همین پایین ببینید، انگلیسی هست و تمام مراحل و جزئیات و غیره رو توضیحات بیشتری داده و عکس‌های خیلی خیلی جالبی هم داره.

پی دی اف رایگان کتاب آندریاس موریتس، تخلیه شگفت انگیز کبد و کیسه صفرا (انگلیسی):

Download: Andreas.Moritz_The.Amazing.Liver.Cleanse  PDF

پی دی اف رایگان تخلیه کبد و کیسه صفرا + مقالات مکمل (فارسی):

https://agahiosalamati.com/PDF/0.درمان و تخلیه کیسه صفرا و کبد به روش طبیعیِ آندریاس موریتس (مقالات واجب) [AgahioSalamati.com قوی‌ترین تکنیک‌های درمان و کسب آگاهی].pdf

 

تصویر چهره آندریاس موریتس
آشنایی با آندریاس موریتس و آثار او

 

عضویت از باخبر شدن از نظرات و یا پاسخ‌های جدید
با خبر شدن از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات