تصویر درد در ناحیه کبد و روده

اهمیت، دلیل و روش‌های پاکسازی روده بعد از تخلیه سنگ‌های صفراوی

Last Updated on فروردین ۱۳, ۱۴۰۲ by AgahioSalamati.com

اهمیت، دلیل و روش‌های پاکسازی روده بعد از تخلیه سنگ‌های صفراوی

مطالب زیر رو بیشتر برای تکمیل مبحث تخلیه سنگ‌های کیسه صفرا و کبد به روش آندریاس موریتس (۱۰۰% طبیعی) آوردم، نظر شخصیم این هست که کافیه که شخص در انتهای کل دوره پاکسازی کبد یعنی بعد از اینکه دیگه نمیخواست معجون (روغن+آبمیوه) رو بخوره (تخلیه دیگه ای رو انجام نده)، پاکسازی روده رو انجام بده اما قطعا در قبل از خوردن اون معجون باید بیشتر روده خالی باشه اما اینکه ما حتما کاملا هر دفعه تخلیه روده رو بکنیم به نظرم لزومی نداره هر چند مستحبه، در هر صورت این نظر من هست و من ترجیح میدم شما رو بدست متخصص این کار بسپارم و برای اینکه شما با این مبحث بیشتر آشنا بشید، این کلیپ از جناب Andreas moritz (آندْرِیاس موریتس) رو ترجمه کردم:

برای دیدن روش تخلیه و پاکسازی کبد و کیسه صفرا از سنگ‌های صفراوی به صفحه زیر برید یا از فایل‌های زیر بهره ببرید:

https://AgahioSalamati.com/تخلیه-سنگ-های-کیسه-صفرا-و-کبد

مقالات رو میتونید دانلود کنید تا هم با فونت و شکل بهتر بخونید همم ذخیره در دستگاه داشته باشید. ایموجی چشمک زدن

PDF اول : دانلود مقالات واجب در یک فایل 
Word (.docx): دانلود مقالات واجب در فایل ورد
PDF دوم (کامل‌ترین) : دانلود همه مقالات باهم در یک فایل  
Word (.docx) : دانلود همه مقالات در یک فایل ورد

توجه داشته باشید که ترجمه از روی ویدئو (اهمیت تخلیه روده بعد از تخلیه کبد و کیسه صفرا از سنگ‌های صفراوی) هست و کاملا محاوره و با همین مدل جمله‌بندی گفته شده، پرانتزها توضیحات اضافه‌ی مترجم (م:) هست. آیکون پیکاچو

(https://youtu.be/-gY-pHEDhYc)
سلام، این مبحثیه که توی کتابم:
The Amazing Liver And Gallbladder Flush (تخلیه‌ی شگفت انگیز کبد و کیسه صفرا)
 مورد بحث قرار دادم ولی دوست دارم دوباره تاکید کنم که خیلی مهم هست که روده رو، قبل و بعد هر تخلیه کبد و یا پاکسازی کبد، تمیز کنید.

و مخصوصا، من پیشنهاد می‌کنم که روده رو، روزِ ششم تمیز کنید، به طور ایده‌آل روز ششمِ آماده شدن برای پاکسازی کبد (یعنی بعد از خوردن ۶ روز روزانه ۱ لیتر آب سیب خوردن و قبل از روزی که می‌خواهید معجون اصلی را بخورید)

و دوباره توی ۳ روز، بعد از هر تخلیه کبد و این بسیار مهمه.

من نمیتونم بگم چقدر مهمه چرا که در غیر این‌ صورت، در آخر ممکنه با توسعه‌ی مسمومیت خونی (م: به دلیل عفونت سنگ بدلیل موندن زیاد توی روده‌ها) و خیلی خیلی عوارض معکوس دیگه که میتونه فواید خود تخلیه کبد رو کاهش بده مواجه بشید.

پس اگر نمیتونید روده‌هاتون رو پاکسازی کنید، پیشنهاد می‌کنم که تخلیه کبد رو انجام ندید. تا این حد مهمه که روده‌ها بعد و قبل هر تخلیه کبد یا پاکسازی کبدی، پاک شده باشه.

دلیل اینکه من این رو اینقدر به شدت پیشنهاد می‌کنم اینه که وقتی که هر گونه تنگی، باریکی مجرایی یا تجمع زیادی، توی روده‌ها باشه، کیسه صفرا به سهولت باز نمیشه. در واقع حتی شاید اصلا در طول تخلیه کبد باز نشه.

مجراهای صفراوی کبد وقتی که در روده، مسدودیتی یا یبوستی، تجمع زیادی یا مدفوع چسبناکی وجود داره هم خیلی بی میل هستند تا باز بشند یا ریلکس کنند.

توی دیواره‌های روده نقاط بازتابی‌ای وجود داره که به کبد و کیسه صفرا وصل هستند و (م: وقتی روده مسدودیتی داره) به کبد و کیسه صفرا علامت/پیام میدن: صفرا ترشح نکنید، مجراهای صفرا یا کیسه صفرا رو باز نکنید، چون ما آماده دریافت غذای جدید نیستیم.

پس تقریبا شبیهِ اینه که به بدن بگه، نخور، رغبت و میل رو تحریک نکن، که صفرا به طور نمونه (این کار رو) انجام میده.

پس وقتی که صفرا اونجا نیست، در دسترس نیست، نوعا میل متوقف شده.
پس بدن به حواس و مغز میگه که: نخور ما هنوز آماده نیستیم و همچنین به این معنیه که پاکسازی نکن.
پس هیچ تخلیه کبدی رو انجام ندید چون خیلی موفقیت‌ آمیز نخواهد بود.
ولی اگر بهرحال انجامش میدید، و در حال رد کردن سنگ‌ها هستید، و روده رو پاک نکردید

اول از همه قطعا ممکنه که سنگ‌های گیر کرده در قسمت‌های متفاوتی از روده بزرگتون داشته باشید.

و اگر شما مباحثِ Colonic آب درمانی روده بزرگ، Colema (چیزی شبیه تنقیه و Colonic) یا تنقیه‌ها رو از قلم بندازید (م: منظور هر روش خیلی قوی‌ای که روده‌ها رو کاملا خالی می‌کند) همچنین بعدش شما احتمال بالایی خواهید داشت که سنگ‌ها، توی روده‌‌هاتون گیر کنند و بتدریج خرد شند. (م: Colonic نوعی پاکسازی روده با آب است که توسط تراپیست متخصص این زمینه انجام می‌شود، که در آن آب از طریق رکتوم (قسمت انتهاییِ روده بزرگ) وارد می‌شود و کل روده شسته می‌شود).

بیشتر سنگ‌هایی که از توی کبد و کیسه صفرا بیرون میان از نوع آهکی نیستند بلکه اونا ناآهکیِ نرم، روغنی، چرب-گونه هستند چون بیشتر سنگ‌ها از چربی‌‌هایی که در مجراهای کبد گیر کرده تشکیل شده‌اند. اما وقتی (از کبد و کیسه صفرا) بیرون میان، اگر توی روده بمونند و توسط باکتری‌ها تجزیه شده باشند، بجای اینکه با Colonic و Colema و تنقیه (منظور روش‌های پاکسازی روده هست) بیرون ریخته شند، اونها مقدار زیادی از سم رو آزاد می‌کنند.

پس خیلی مهمه که شما هر گونه سنگِ در روده مونده رو دور بریزید تا همونطور که نوعا برای اکثر مردم پیش میاد، از مسمویت خونی جلوگیری شه.

چون وقتی این سنگ‌ها خرد بشند یا تجزیه شند، مقدار زیادی سم بخاطر سنگ‌ها و تجزیه کردن باکتری‌ها آزاد میشه پس این سموم در آخر وارد خون خواهند شد و ایجاد اثرات مسمومیت می‌کنند و دوباره، خون به کبد رفته و اونجا صرفا بخاطر آزاد کردن این سم‌ها به درون روده بزرگ، حتی میتونه باعث تولید سنگ‌های جدیدی بشه.

پس این مطلقا ضروریه که مطمئن شید که می‌تونید بعد و قبل از هر تخلیه کبدی، پاکسازی روده رو انجام بدید، در غیر این صورت من شدیدا پیشنهاد می‌کنم که “انجام ندید“، تلاشی برای تخلیه کبد نکنید چون میتونه برای سلامتی مخاطره انگیز باشه. من خیلی عوارض جانبی دیدم که از تمیز نکردنِ روده بعد از آن بود.

در برخی نمونه‌ها مشاهده کردم که سنگ‌ها در حین تخلیه کبد و کیسه صفرا بیرون نیومدن بلکه، تُن‌ها هنگام انجام، (Colonic, Colon hydrotherapy or Colema (روش‌های پاکسازی روده)) که بعد و بعد از تخلیه کبد انجام شد بیرون اومدند. به عنوان نمونه، یادم میاد که شخصی از این که هیچ سنگی ازش در طول تخلیه کبد بیرون نمیومد شاکی بود، بعد از انجام Colonic (آب درمانی شست وشوی روده)، آب‌درمانگرش گزارش داد که اون زن حدود ۵۰۰ سنگ، ازش بیرون اومد، این تخمینی بود. بنابراین این قضیه میتونه خیلی جدی باشه… نگهداری این سنگ‌ها در روده خوب نیست، اونا باید بیرون برند.

حتی اگر بعد از تخلیه کبد و کیسه صفرا، ۵ تا ۱۰ سنگ هم توی روده‌هاتون نگه دارید، مطمئن باشید که توی دو یا سه روز شست و شوی روده رو انجام میدید و نباید شست و شوی دهانی باشه، سولفات منیزیم یا منیزیم اکسید کافی نیست.

شما لازمه که یک سیستم تخلیه‌ی آبی داشته باشین مثل تنقیه یا Colema

(م: اینجا لازم میدونم بگم که اگر کسی میخواد که سیستمی قوی از تخلیه روده که از طریق دهان هست رو انجام بده که در اون فقط آب نمک خورده میشه و یکسری حرکات برای شست و شوی روده توسط آبنمکی که خورده شده انجام میشه، سیستم شست و شوی روده کوتاه (لاگو شانکاپراکشالانا) که در هاتایوگا هست رو انجام بده، به شدت قوی و موثره، نوع بلند اون هم وجود داره که خیلی خیلی قویه

https://AgahioSalamati.com/شانکاپراکشالانا-پاکسازی-عمیق-روده-ها

 نمیدونم گوینده در این مورد اطلاع داشته یا نه اما فکر میکنم که اینجا کمی اغراق میکنه + به نظرم روش‌های دهانی بعضا مانند همین شانکاپراکشالانا بسیار قوی هستند.) 

اگر شما تنقیه رو انتخاب می‌کنید، مطمئن شید که آب تا طرف بالارونده روده میره، بعضی مواقع یک تنقیه کافی نیست، پس دو یا سه تا تنقیه پشت سر هم انجام بدید… پشت هم…

یکی بعد از دیگری. پس یکی انجام بدید، هر چیزی که هست رو آزاد کنید، یکی دیگه انجام بدید، هر چیزی که میاد رو آزاد کنید تا وقتی هیچ چیز دیگه‌ای بیرون نیاد، و شما حس می‌کنید که آب واقعا به سمت ابتدایی، قسمت بالاروندهِ روده رسیده.

ممنون که پیشنهادها رو دنبال میکنید چون فایده عظیمی روی سلامتی‌ شما خواهد داشت.

تخلیه‌های کبد و کیسه صفرا یا پاکسازی کبد، به شدت برای سلامتی یک شخص برای جلوگیری از بیماری و همچنین برای توقف یا حذف ریشه‌های بیماری که قطعا توی کبد یافت میشه مفیده. در تعداد زیادی از بیماری‌ها از جمله سرطان، بیماری قلب، دیابت، پوکی استخوان، فلج چندگانه (ام.اس)، مشکلات مغزی، مشکلات روده‌ای، و همینطور بگید…

(اینها) فقط تعدادی از بیماری‌های بی‌شماری هستند که مربوط به انباشتگی زیادی، در مجراهای کبد و همچنین خود کیسه صفرا هستند.
مرسی و روز فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

(پایان کلیپ)

ترجمه و منبع AgahioSalamati.com

تصویر چهره آندریاس موریتس

درباره ی آندرِیاس موریتس و آثار او

عضویت از باخبر شدن از نظرات و یا پاسخ‌های جدید
با خبر شدن از
guest

14 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
آرش
آرش
1 year ago

درود آرشم از کرج ۹ بار این روش انجام دادم سنگهای زیادی دفع کردم ۳ بار آخر سنگها هم کمتر شد هم سایزشون کوچیکتر دفعه آخری فقط مایع لجنی سبزرنگ دفع کردم بعد سونوگرافی رفتم گفت گرید کبدم هنوز۲ ولی کیسه صفرام زده بود کاملا تمیز بود میخوام بدونم چند بار دیگه باید انجام بدم؟؟
برای دوستانی که سولفات منیزیم نمیتونن تهیه کنن از لوازم ازمایشگاهی فروشا توی ناصرخسرو میتونن خریداری کنن

بیژن
بیژن
4 years ago

با سلام مجدد،
خیلی خیلی از جواب سریع و (طبق معمول تمامی صفحات سایت خودتون، بسیار صادقانه و از ته دلتان ) ممنونم.
زنده و سلامت و پایدار باشید
دوست شما
بیژن شهابی

بیژن
بیژن
4 years ago

با سلام
دستتون درد نکنه. خیلی کار بزرگی رو دارید انجام میدهید. من یکی از مریدان این روش پیشنهادی آندریاس موریتس هستم. چندین سال پیش سه بار این کار را با فاصله حدودا ۳ تا ۶ ماه انجام دادم. بسیار راضی بودم. من هم حدودا پانزده سال است که خام گیاهخوار هستم. میگن که آب سیب پیشنهادی، در نرم کردن سنگها و شکستن آنها و حتی خروج راحت آنها از مجرای صفرائی نقش داره. شخصا معتقدم که روشهای تحقیق شده رو زیاد بهم نریزیم.
بغیر از تشکر، مایلم که یک سوال از شما بکنم و اون هم در مورد دفعات پشت سر هم میباشد. ببخشید اگر در نگارش فارسی اشتباهی ازم سر میزنه. ۳۳ است که در آلمان زندگی میکنم. بهر حال امیدوارم که متوجه من بشوید. میخواهم بپرسم که فاصله زمانی بین هر تخلیه کبد-صفرای شما چقدر بوده و چقدر را شما پیشنهاد میدهید!؟ اینطور که متوجه شدم، نوشته بودید یک هفته! آیا خودتان تجربه هر هفته را داشته اید؟ جواب داد؟ اگه این مدت زمانی رو امتحان کرده اید و نتیجه گرفتید، عالیه. من هم همین کار را خواهم کرد. راستی بعد از اتمام کار یک روز فقط آبمیوه نوشیدید؟ از نظر شما، آووکادو روی کبد فشار خواهد آورد؟ پیشنهاد شما چیست؟ در ضمن بعد از ۱۲ مرتبه ای که انجام دادید، چه تفاوتی را در مقایسه با گذشته تان متوجه شدید؟ آیا مثلا لکه های پوستی تان ناپدید شدند؟ وضعیت پوستی و ظاهری تان، وضعت دستگاه جهاز هاضمه تان و خلاصه علائم قابل رویتی را مشاهده کردید؟
ممنونم از سایت پر محتوا و صادقانه تان
بیژن شهابی