تصویر کبد و مجراهای صفرای کبد و سنگ صفراوی

رابطه کبد و سنگ‌های صفراوی با بیماری های مختلف ۲/۲

Last Updated on فروردین ۱۳, ۱۴۰۲ by AgahioSalamati.com

تصویر سنگ ها در حال ریختن از کیسه صفرا به داخل روده
تصویر سنگ‌ها در حال ریختن از کیسه صفرا به داخل روده

پیش‌گفتار مترجم و گردآور:

من برای کبد و کیسه صفرا خیلی ترجمه و مقاله تعبیه کردم تا مطلب خیلی کامل باشه چرا که تخلیه سنگ‌های صفراوی از کبد، کیسه صفرا و کل بدن، میتونه، برای افرادی که انجام میدن بسیار حساس و مهم باشه؛ چون در صورت ناقص، اشتباه یا غیر اصولی انجام دادن و شبیه به اینها، ممکنه (احتمال کم)، که شخص نتیجه لازم رو نگیره هیچ، بلکه آسیب (احتمالا آسیب کوچیک) هم ببینه (بعد خوندن کامل مقاله اصلی خواهید فهمید چرا)، در نتیجه اگر میخواین مطلب رو به کسی بگید یا برای سایت خودتون CopyPaste کنید، لطفا حتما درست انتقال بدید یعنی کل مطلب رو انتقال بدید یا پس از کپی کردن قسمتی از مطلب یا تعریف کردن برای آشنایانتون، به این صفحه یا این فایل‌ها ارجاع بدید که حتی موردی داشتیم که بخاطر نقص در عمل، شخص آسیب شدیدی دیده‌ که در صفحه اصلیِ شرح تکنیک، داستانش ذکر شده؛ در واقع pdf اول برای این در سایت قرار گرفته تا با اشتراک گذاشتنش، مطالب واجب رو، کامل به هر کسی که میخواین انتقال بدید.
مقالات مهم و اصلی که باید برای انجام این تکنیک بخونید در قسمت “شرح مقالات” بعنوان “واجب” ذکر شده‌اند (=مقالات چهارم و پنجم).
میدونم که شاید ظاهرا طولانی بنظر بیان ولی در کل بعضی نکته‌ها تکرار شده تا یک مفهوم رو با ادبیات و تکرار بگه تا شخص با یکبار خوندن، کل تکنیک رو کامل درک کنه و نه شما و نه من، چیزی رو از قلم نندازیم و خوندنش فشار فکریِ کمتری رو وارد کنه و یادآوری‌هایی نیز انجام بشه.

حقیقت اینه که با اینکه تکنیک، ساده و مواد لازمش در دسترس همه هست، بهتره که درست انجام بشه و گرنه ممکنه (احتمال کم) آسیب‌زا باشه و اگر شخص، تکنیک رو خوب درک نکنه، احتمالِ درست عمل کردن شخص و در نتیجه، احتمال نتیجه گرفتن مطلوب از این تکنیک، هم پایین میاد. پس قدم اول در جهت رفع مشکلتون، خوندنِ کاملِ مقاله‌های واجب و درکِ این تکنیک هست و اگر حوصله‌ی خوندن و درکِ حتی این مقاله‌های واجب رو هم ندارید، میتونید به عمل جراحیآیکون ایموجی چاقو و قیچی جراحیآیکون ایموجی چاقو خونی و مشکلات بعدش که حتی دکترها بهتون نمیگن (که بعد خوندن کامل مقالات و قسمتِ سوالات متداولِ همین مقاله خواهید فهمید) و یا به خوبیِ بزرگی که در جهت سلامتی‌تون می‌کنید و ارزشی که این کار داره فکر کنید. ایموجی چشمک زدن

بدلیل زیاد نشدن یک صفحه، در چندین پستِ جداگانه همه توضیحات اومده، اگر میخواین که همه‌ی مقالات رو برای کسی بفرستید یا برای خودتون نگه دارید، میتونید توی فایل pdf دوم، کاملا همه رو داشته باشید که شامل مقالات زیر هست که همش ترجمه خودم از آثار Andreas Moritz (آندْرِیاس موریتس) هست، در انتها هم منبع اصلی مقالات ذکر شده.آیکون ایموجی لبخند

املا و تلفظِ درستِ اسمِ نویسنده، یعنی کسی که این روش رو دوباره از آیورودا (طب باستانی هند) کشف کرده و اشاعه داده و معروفش کرده و کتابی کامل، تنها برای همین روش نوشته
Andreas Moritz / آندْ-رِی-آس   مُ-ریتس / => آندرِیآس موریتس هست که من در مقالات قدیمی به صورت اشتباه نوشته بودم: آندرس موریتز 🙂

فهرست (برای رفتن به هر بخش کلیک کنید)

شرح مقالات

مقاله اول به وظایف کبد، توضیحات کلی درباره کبد، تاثیر سنگ‌های صفراوی بر کبد و مشکلاتی که ایجاد میکنه و به اندکی توضیح، درباره نارسایی کبد می پردازه.

مقاله دوم به توضیحات بیشتر و کامل‌تری از سنگ‌های صفراوی و تاثیر کبد ناسالم و این سنگ‌ها با بیماری‌های مختلف می‌پردازه (بیماری های قلبی، کلسترول، هورمونی، غدد آدرنال، اختلالات تنفسی، دفع ادرار، سیستم عصبی).

مقاله سوم ادامه مقاله دوم هست، شامل: رابطه سنگ‌های صفراوی و کبد با بیماری‌های استخوانی، مفصلی، آمیزشی/جنسی/تولید مثل، پوستی.

مقاله چهارم (واجب) (همین صفحه) که در واقع مهم‌ترین مقاله هست، که کل پروسه تخلیه سنگ‌های صفراوی از کبد و کیسه صفرا و کل بدن شرح داده میشه و در واقع تکنیکِ اصلیِ “تخلیه سنگ‌های صفراوی کبد و کیسه صفرا آندْرِیآس موریتس” در اینجا گفته میشه.

مقاله پنجم (واجب) اهمیت، دلیل و روش‌های پاکسازی روده بعد از تخلیه سنگ‌های صفراوی هست که به صورت متن و ویدئو میتونید مطلب رو دنبال کنید.

مقاله ششم جوابِ آقای آندْرِیاس موریتس به کسی هست که دکترها بهش گفته‌اند که سریعا باید کیسه صفراش رو عمل کنه و برای کسانی که در شرف عمل یا دارای التهاب شدیدِ کیسه صفرا هستند، ترجمه و قرار گرفته.آیکون ایموجی شادی زیاد

مقالات رو میتونید دانلود کنید تا هم با فونت و شکل بهتر بخونید همم ذخیره در دستگاه داشته باشید. ایموجی چشمک زدن

PDF اول : دانلود مقالات واجب در یک فایل 
Word (.docx): دانلود مقالات واجب در فایل ورد
PDF دوم (کامل‌ترین) : دانلود همه مقالات باهم در یک فایل  
Word (.docx) : دانلود همه مقالات در یک فایل ورد

 

Disorders of the Bone : مشکلات استخوانی

راشیتیسم یا نرمی استخوان یا نرم‌استی یا استئومالاسی (Rickets & Osteomalacia) بیماری‌هایی هستند که آهکی شدنِ استخوان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در هر نمونه، استخوان‌ها نرم می‌شوند، مخصوصا پاها که توسط وزن بدن خم می‌شوند.

چربی‌های محلول ویتامین دی (Calciferol)، برای تعادل متابولیسمِ کلسیم و فسفر و در نتیجه ساختار سالم استخوان لازم‌اند. ترشح ناکافی صفرا و اختلال متابولیسم کلسترول، هر دو که توسط سنگ‌های صفراوی در کبد رخ داده‌اند، منجر به کمبود ویتامین دی می‌شوند. کمبود قرار گرفتن در اشعه ماوراءبنفش این وضعیت را بدتر می‌کند.

(برای دیدن اطلاعات کامل و بهترین راه جبران کمبود ویتامین دی کلیک کنید) https://AgahioSalamati.com/vitaminD

Disorders of the Joints : اختلالات مفصلی

#نقرص

#اسید اوریک

#تاثیر مواد پروتئینی بر سنگ های صفرا و مسمویت مفاصل

 بیماری‌های خود-ایمنی، که نشان دهنده‌ میزان بالای سم در بدن هستند‌، مستقیما نتیجه یک اختلال از این گونه عدم تعادل‌هاست. اگر تولید پادتن به طور ادامه‌داری در مَفصل زلاله‌ای یا همان مفصل سینوویال (Synovial joint) بالا باشد، التهاب می‌تواند مزمن شده، باعث افزایش نافرم بودن، درد و از کار افتادن شود. استفاده زیادی از دستگاه ایمنی موجب خود تخریبی بدن می‌شود. این نوع از خود تخریبی می‌تواند در بافت‌های اعصاب رخ دهد که “ام.اس” گویند، و اگر در بافت‌های اندام‌ها رخ دهد، سرطان می‌گویند. اما، از دیدی عمیق‌تر اگر بنگریم، خود تخریبی آخرین تلاش برای خود زنده‌داری است، بدن تنها به خود زمانی حمله می‌کند که اگر مقدار مسمویت، بتواند موجبِ صدمه بیشتری نسبت به یک واکنش خود-ایمنی شود.

سنگ‌های صفراوی در کبد موجب مسمویت در خون می‌شوند. آن‌ها قابلیت بدن را فلج کرده تا از پاک شدن و غذارسانی به آن جلوگیری شود.

نقرص، که یک بیماری مفصلی دیگر است که مستقیما با عملکرد ضعیف کبد در رابطه می‌باشد، توسط کریستال‌های Sodium Urate (اوره سدیمی) در مفاصل و تاندون‌ها ایجاد میشود. در برخی از افراد که مقدار اسید اوریک خون آنها به مقدار غیر معمولی، بالاست، نقرص اتفاق میافتد. زمانی که سنگ‌های صفراوی در کبد شروع به تاثیر روی چرخه‌ی گردش خون در کلیه‌ها می‌کنند (می‌توانید به قسمت اختلالات دستگاه ادراری رجوع کنید)، دفع اسید اوریک ناکافی شده و همچنین سبب بالا رفتن تخریب و صدمه سلول‌های کبد و کلیه‌ها و همچنین قسمت‌های دیگر بدن می‌شوند.

استعمال دخانیات، سیگارها، نوشیدن متداول نوشیدنی‌های الکلی، استفاده از محرک‌ها و غیره، سبب تخریب سلول‌های مشخص شده می‌شود که باعث می‌شود تا مقدار زیادی از سلول‌های پروتئینی ناسالم به جریان خون وارد شوند. بعلاوه، تولید اوریک اسید به طور بسیار فزاینده‌ای از طریق بیش از حد مصرف کردن مواد پروتئینی مانند گوشت، ماهی، تخم مرغ، پنیر و … افزایش پیدا می‌کند. (مترجم: توجه کنید که این اطلاعات لزوما به معنیِ این نیست که سیستمِ پزشکیِ عرفِ مدرن هم همین عقاید رو داره بلکه نظرات آندْرِیاس موریتس هست که بیشتر از دید طب‌های جایگزین نگاه میکنه و اون‌ها رو قبول داره). ضمنا، همه‌ی این مواد و غذا‌های ذکر شده، سبب تشکیل سنگ‌های صفرا در کبد و کیسه صفرا می‌شوند. ممکن است چندین حمله حادِ آرتریت (التهاب مفاصل) قبل از صدمه به مفاصل، مقدار پویایی مفاصل را کاهش دهد و نقرص وخیم‌تر شود.

Disorders of the Reproductive System : اختلالات دستگاه تولید مثل

اکثر بیماری‌های دستگاه تناسلی نتیجه‌ی زهکشی نامناسب لنف (Lymph drainage) است. مجرای صدری (اصلی‌ترین مجرای سیستم لنفاوی)، مایع‌های لنف‌ها را در همه اندام‌های دستگاه گوارشی از جمله: کبد، طحال، لوزالمعده، معده و روده زهکشی می‌کند. این مجرای بزرگ معمولا بشدت توسط سنگ‌های صفراوی کبد مسدود شده و منجر به اختلال هضم و جذب غذا می‌شود. با اینکه آشکار است اما همیشه به سختی تشخیص داده شده که مسدودیتی در مجرای صدری بر روی اندام‌های دستگاه تولید مثل تاثیر دارد، آن‌ها همچنین نیاز دارند تا مواد زائد لنفاویشان را از طریق مجرای صدری خالی کنند.

زهکشی ناقصِ لنفاوی از ناحیه تناسلی زن مسئولِ، ایمنی متوقف شده به دلیل فشار، مشکلات مربوط به قاعدگی، سندرم پیش از قاعدگی (PMT) نشانه‌های یائسگی، بیماری التهابی لگن PID، عفونت گردن رحم یا همان سرویسیت، تمامی بیماری‌های مربوط به زهدان، ضعف و یا پلاسیدگی عضلانی فرج همراه با رشد بافت های فیبری، کیست‌های مربوط به تخمدان و تومورها، تخریب سلولی، کمبودهای هورمونی، لیبیدو پایین، ناباروری و جهش‌های ژنتیکیِ سلول‌ها که منجر به سرطان می‌شوند است. مسدودیت صدری ممکن است منجر به مسدودیت لنف در پستان چپ شود و سبب به جای ماندن نشست‌های موادی سمی شود که می‌توانند موجب التهاب، تشکیل توده و حتی تومور شود.

اگر مجرای لنفاوی راست که نیمه راست ِگلو، سر، گردن و شانه راست را زهکشی می‌کند، مسدود شود، سموم در پستان راست می‌مانند و موجب مشکلات مشابهی در آنجا می شوند. یک محدودیت ادامه‌دار در زهکشی لنف از قسمت لگنیِ مرد موجب: بزرگی پروستات ِخوش‌خیم و بدخیم، التهاب بیضه‌ها، آلت و مجرای پیشاب می‌شود. به نظر می‌آید که ناتوانی جنسی یک نتیجه شبیه به چنین توسعه‌هایی هست. افزایش مداوم سنگ‌های صفراوی در کبد، یک فاکتور متداول در میانِ مردانِ میانسال در جوامع مرفه است که یکی از دلایل بزرگِ مسدودیت لنف در این قسمت حیاتی بدن می‌باشد.

بیماری‌های آمیزشی موقعی رخ می‌دهند که به دلیل بلوکه بودن لنف، پیش از عفونت میکروبی، مقدار بالایی از سم در ناحیه‌ی مورد معرض قرار گرفته، وجود داشته باشد.

سقوط و اضمحلالِ توانایی سیستمِ لنفاوی برای دفعِ ارگانیسم‌های مهاجم، دلیل بیشتر اختلالات جنسی و آمیزشی است.

از طریق حذف همه سنگ‌های صفراوی در کبد و کمک گرفتن از تغذیه و سبْک زندگی سالم، فعالیت‌های لنفاوی می‌توانند به حالت عادی خود برگردند. بافت‌های تناسلی، در دریافت مواد مغذی بهبود پیدا کرده و مقاوم‌تر می‌شوند.

عفونت‌ها کم می‌شوند، کیست‌ها، بافت‌های فیبری و تومورها، شکسته و از بین میروند، کارکردهای جنسی بازیابی می‌شوند.

Disorders of the Skin : اختلالات پوستی

تقریبا همه‌ی بیماری‌های پوستی مانند: اِگزما، جوش‌ها (اکنه‌ها)، داء الصدف (پسوریازیس) یک عامل مشترک دارند: سنگ‌های صفراوی در کبد. تقریبا هر کسی که دارای بیماری پوستی است، دارای مشکلات روده  و خون ناپاک و یا هر کدام به طور جداگانه نیز هست که دلیل آن، عمدتا سنگ‌های صفراوی و تاثیرات مخربشان بر کل بدن است.

سنگ‌های صفراوی در مشکلات زیادی در سرتاسر بدن دخیل هستند، مخصوصا در سیستم هاضمه، گردش خون و دستگاه دفع ادرار.

 پوست در تلاشش برای حذفِ چیزهایی که روده، کلیه‌ها، شش‌ها، کبد و دستگاه لنفاوی ناتوان بودند تا از بین ببرند یا سم زدایی کنند، غرق و زیادی دارای زائدات اسیدی می‌شود. همچنین این بزرگترین اندامِ پاکسازی در بدن است، سرانجام در مقابل تهاجم‌های اسیدی، تسلیم می‌شود.

مواد سمی اول در بافت همبند زیر غشاء میانی پوست ته‌نشین می شوند.

موقعی که که این انبار زائدات، اشباع شدند، پوست شروع به نادرست عمل کردن می‌کند.

مقادیر زیادیِ مواد مضر، زائدات سلول‌ها، میکروب‌ها از منابع مختلف مانند سنگ‌های صفراوی، و آنتی ژن‌های مختلف از غذاهای درست هضم نشده دستگاه لنفاوی را مسدود کرده و مانع زهکشی لنفِ مناسب از لایه‌های مختلف پوست می‌شود. سموم و پروتئین‌های فاسد از سلول‌های پوست آسیب دیده یا نابود شده، میکروب‌ها را جذب کرده و منبعی برای التهاب و آزار دائمیِ پوست می‌شوند. سلول‌های پوست بخاطر سوء تغذیه شروع به رنج بردن می‌کنند که ممکن است به مقدار زیادی فاصله تجدیدشان را کاهش دهد (تقریبا هر ماه یک دفعه است). این ممکن است همچنین باعثِ آسیب گسترده‌ای به عصب‌های پوست شود.

مترجم: بعنوان مثال اینجا عکس‌هایی از درمان پسوریازیس (Psoriasis/داءالصدف) و پیسی (vitiligo)، که از بیماریهای پوستی مزمن خود-ایمنی هستند رو میبینید که همونطور که در این فایل pdf م‍یتونید گزارش و تحقیق کامل رو ببینید، از طریق ۳۵۰۰۰ واحد ویتامین دی، هر روز برای شش ماه و برای جلوگیری از عوارض احتمالیِ ازدیاد ویتامین دی، کم کردن کلسیم در تغذیه و بسیار آب خوردن (۲.۵ لیتر) حاصل شده آیکون ایموجی فرشته شاد [توجه: این صرفا ارجاع به یک تحقیق پزشکی بوده نه توصیه‌ای عمومی]

تصویر پسوریازیس درمان شده با ویتامین دی
پسوریازیس درمان شده با دوز بالای ویتامین دی

تصویر بهبود یافته پیسی با ویتامین دی
بهبود یافته پیسی با دوز بالای ویتامین دی

برای بزرگنمایی و دیدن کیفیت بالاتر روی تصاویر کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر و دیدن مقاله کامل درباره ویتامین دی (از صفر تا ۹۹ حاوی نحوه جبران تا ده‌ها نکته) کلیک کنید https://agahiosalamati.com/vitaminD

 نتیجه :

سنگ‌های صفراوی یکی از بزرگترین دلایل بیمار شدن هستند. آن‌ها باعث خرابی عملکردِ بیشتر مجموعه‌ها هستند. کبد، بعد از مغز، در پیچیدگی تنها دومین است، کبد پیچیده‌ترین پردازش‌های هاضمه و متابولیزم را با نبوغ فراوان انجام می‌دهد. در نتیجه زندگی و سلامت هر سلولِ بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از طریق حذف موانعی که جلوی عملکرد درست و موثر کبد را می‌گیرند، بدن می تواند به یک حالت تعادل، و نشاط دائمی دست پیدا کند.

برای دیدن روش تخلیه سنگ‌های کبد و کیسه صفرا به روش آندریاس موریتس به لینک زیر روید:

–>تخلیه سنگ های کیسه صفرا و کبد به روش کاملا طبیعی

https://agahiosalamati.com/%D8%AA%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B5%D9%81%D8%B1%D8%A7-%D9%88-%DA%A9%D8%A8%D8%AF/

آیکون ابر خوشحال(منبع)

این مقالات ترجمه و خلاصه‌نویسی از این کتاب می‌باشد:

The Amazing Liver & Gallbladder Flush Andreas Moritz عکس کتاب تخلیه شگفت انگیز کبد و کیسه صفرا آندریاس موریتسکتابِ The Amazing Liver Cleanse اثرِ Andreas Moritz (تلفظ: آندْرِیاس مُریتس)
ویرایش و چاپ: Third edition (Extended and Revised 2002)

که یک کتاب ۲۰۰ صفحه‌ایه، لینک دانلودش رو میتونید همین پایین ببینید، انگلیسی هست و تمام مراحل و جزئیات و غیره رو توضیحات بیشتری داده و عکس‌های خیلی خیلی جالبی هم داره.

پی دی اف رایگان کتاب آندریاس موریتس، تخلیه شگفت انگیز کبد و کیسه صفرا (انگلیسی):

Download: Andreas.Moritz_The.Amazing.Liver.Cleanse  PDF

پی دی اف رایگان تخلیه کبد و کیسه صفرا + مقالات مکمل (فارسی):

https://agahiosalamati.com/PDF/0.درمان و تخلیه کیسه صفرا و کبد به روش طبیعیِ آندریاس موریتس (مقالات واجب) [AgahioSalamati.com قوی‌ترین تکنیک‌های درمان و کسب آگاهی].pdf

 

تصویر چهره آندریاس موریتس
آشنایی با آندریاس موریتس و آثار او

 

Agahiosalamati.com

عضویت از باخبر شدن از نظرات و یا پاسخ‌های جدید
با خبر شدن از
guest

2 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
فرهاد
فرهاد
2 years ago

از اینکه وبسایت شما رو پیدا کردم خیلی خوشحالم. فکر کنم جون من رو نجات دادید و واقعن براتون بهترین های زندگی رو آرزو دارم.