تصویر کیسه صفرای جراحی شده پر از سنگ های صفراوی

درمان طبیعی التهاب و بیماری‌های کیسه صفرا

Last Updated on فروردین ۱۳, ۱۴۰۲ by AgahioSalamati.com

تصویر کیسه صفرا کاملا پر شده با سنگ های صفراویتصویر کیسه صفرای جراحی شده پر از سنگ های صفراوی

→ بزرگنمایی و دیدن عکس با کیفیت = کلیک ←

پیش‌گفتار مترجم و گردآور:

من برای کبد و کیسه صفرا خیلی ترجمه و مقاله تعبیه کردم تا مطلب خیلی کامل باشه چرا که تخلیه سنگ‌های صفراوی از کبد، کیسه صفرا و کل بدن، میتونه، برای افرادی که انجام میدن بسیار حساس و مهم باشه؛ چون در صورت ناقص، اشتباه یا غیر اصولی انجام دادن و شبیه به اینها، ممکنه (احتمال کم)، که شخص نتیجه لازم رو نگیره هیچ، بلکه آسیب (احتمالا آسیب کوچیک) هم ببینه (بعد خوندن کامل مقاله اصلی خواهید فهمید چرا)، در نتیجه اگر میخواین مطلب رو به کسی بگید یا برای سایت خودتون CopyPaste کنید، لطفا حتما درست انتقال بدید یعنی کل مطلب رو انتقال بدید یا پس از کپی کردن قسمتی از مطلب یا تعریف کردن برای آشنایانتون، به این صفحه یا این فایل‌ها ارجاع بدید که حتی موردی داشتیم که بخاطر نقص در عمل، شخص آسیب شدیدی دیده‌ که در صفحه اصلیِ شرح تکنیک، داستانش ذکر شده؛ در واقع pdf اول برای این در سایت قرار گرفته تا با اشتراک گذاشتنش، مطالب واجب رو، کامل به هر کسی که میخواین انتقال بدید.
مقالات مهم و اصلی که باید برای انجام این تکنیک بخونید در قسمت “شرح مقالات” بعنوان “واجب” ذکر شده‌اند (=مقالات چهارم و پنجم).
میدونم که شاید ظاهرا طولانی بنظر بیان ولی در کل بعضی نکته‌ها تکرار شده تا یک مفهوم رو با ادبیات و تکرار بگه تا شخص با یکبار خوندن، کل تکنیک رو کامل درک کنه و نه شما و نه من، چیزی رو از قلم نندازیم و خوندنش فشار فکریِ کمتری رو وارد کنه و یادآوری‌هایی نیز انجام بشه.

حقیقت اینه که با اینکه تکنیک، ساده و مواد لازمش در دسترس همه هست، بهتره که درست انجام بشه و گرنه ممکنه (احتمال کم) آسیب‌زا باشه و اگر شخص، تکنیک رو خوب درک نکنه، احتمالِ درست عمل کردن شخص و در نتیجه، احتمال نتیجه گرفتن مطلوب از این تکنیک، هم پایین میاد. پس قدم اول در جهت رفع مشکلتون، خوندنِ کاملِ مقاله‌های واجب و درکِ این تکنیک هست و اگر حوصله‌ی خوندن و درکِ حتی این مقاله‌های واجب رو هم ندارید، میتونید به عمل جراحیآیکون ایموجی چاقو و قیچی جراحیآیکون ایموجی چاقو خونی و مشکلات بعدش که حتی دکترها بهتون نمیگن (که بعد خوندن کامل مقالات و قسمتِ سوالات متداولِ همین مقاله خواهید فهمید) و یا به خوبیِ بزرگی که در جهت سلامتی‌تون می‌کنید و ارزشی که این کار داره فکر کنید. ایموجی چشمک زدن

بدلیل زیاد نشدن یک صفحه، در چندین پستِ جداگانه همه توضیحات اومده، اگر میخواین که همه‌ی مقالات رو برای کسی بفرستید یا برای خودتون نگه دارید، میتونید توی فایل pdf دوم، کاملا همه رو داشته باشید که شامل مقالات زیر هست که همش ترجمه خودم از آثار Andreas Moritz (آندْرِیاس موریتس) هست، در انتها هم منبع اصلی مقالات ذکر شده.آیکون ایموجی لبخند

املا و تلفظِ درستِ اسمِ نویسنده، یعنی کسی که این روش رو دوباره از آیورودا (طب باستانی هند) کشف کرده و اشاعه داده و معروفش کرده و کتابی کامل، تنها برای همین روش نوشته
Andreas Moritz / آندْ-رِی-آس   مُ-ریتس / => آندرِیآس موریتس هست که من در مقالات قدیمی به صورت اشتباه نوشته بودم: آندرس موریتز 🙂

شرح مقالات

مقاله اول به وظایف کبد، توضیحات کلی درباره کبد، تاثیر سنگ‌های صفراوی بر کبد و مشکلاتی که ایجاد میکنه و به اندکی توضیح، درباره نارسایی کبد می پردازه.

مقاله دوم به توضیحات بیشتر و کامل‌تری از سنگ‌های صفراوی و تاثیر کبد ناسالم و این سنگ‌ها با بیماری‌های مختلف می‌پردازه (بیماری های قلبی، کلسترول، هورمونی، غدد آدرنال، اختلالات تنفسی، دفع ادرار، سیستم عصبی).

مقاله سوم ادامه مقاله دوم هست، شامل: رابطه سنگ‌های صفراوی و کبد با بیماری‌های استخوانی، مفصلی، آمیزشی/جنسی/تولید مثل، پوستی.

مقاله چهارم (واجب) (همین صفحه) که در واقع مهم‌ترین مقاله هست، که کل پروسه تخلیه سنگ‌های صفراوی از کبد و کیسه صفرا و کل بدن شرح داده میشه و در واقع تکنیکِ اصلیِ “تخلیه سنگ‌های صفراوی کبد و کیسه صفرا آندْرِیآس موریتس” در اینجا گفته میشه.

مقاله پنجم (واجب) اهمیت، دلیل و روش‌های پاکسازی روده بعد از تخلیه سنگ‌های صفراوی هست که به صورت متن و ویدئو میتونید مطلب رو دنبال کنید.

مقاله ششم جوابِ آقای آندْرِیاس موریتس به کسی هست که دکترها بهش گفته‌اند که سریعا باید کیسه صفراش رو عمل کنه و برای کسانی که در شرف عمل یا دارای التهاب شدیدِ کیسه صفرا هستند، ترجمه و قرار گرفته.آیکون ایموجی شادی زیاد

مقالات رو میتونید دانلود کنید تا هم با فونت و شکل بهتر بخونید همم ذخیره در دستگاه داشته باشید. ایموجی چشمک زدن

PDF اول : دانلود مقالات واجب در یک فایل 
Word (.docx): دانلود مقالات واجب در فایل ورد
PDF دوم (کامل‌ترین) : دانلود همه مقالات باهم در یک فایل  
Word (.docx) : دانلود همه مقالات در یک فایل ورد

 

(خلاصی از عمل جراحی و برداشت کیسه صفرا)

(درمان طبیعی التهاب کیسه صفرا (کله سیستیت/Cholecystitis)

 این مقاله ترجمه‌ای از ویدئوی آقای آندریاس موریتس هست برای کسانی که بشدت بهشون جراحی کیسه صفرا توصیه شده، ایشون کسی هستند که روش تخلیه سنگ های کبد و کیسه صفرا طبیعی رو بسیار اشاعه دادند و روی اون زمان گذاشتند و کتاب کامل و اختصاصی و مقاله‌های زیادی در این باب نوشتند و بسیار هم موفق بودند و این پست ترجمه‌ای از روی این منبع (www.ener-chi.com/healing-an-inflamed-gallbladder) هست که در واقع از سایت رسمی خود آندْرِیاس موریتس می‌‌باشد.

برای دیدن روش تخلیه سنگ‌های کبد و کیسه صفرا به صفحه زیر روید یا از فایل های زیر بهره گیرید:

تخلیه سنگ‌های کیسه صفرا و کبد به روش کاملا طبیعی

PDF اول : دانلود مقالات واجب در یک فایل 
Word (.docx): دانلود مقالات واجب در فایل ورد
PDF دوم (کامل‌ترین) : دانلود همه مقالات باهم در یک فایل  
Word (.docx) : دانلود همه مقالات در یک فایل ورد

 

(همونطور که ذکر شد این مقاله، ترجمه‌ای از این ویدئو (https://youtu.be/JZ3KLOcrF7A) هست  که در صفحه‌ای که لینکش ذکر شد هم به صورت نوشتاری به انگلیسی قرار داده در نتیجه لفظ و ساختار جمله‌بندی کاملا محاوره ممکنه بنظر بیاد ولی دقت در ترجمه کاملا بالاست و نوشته‌های داخل پرانتز نوشته‌های خودم (مترجم) هست.)

سلام، این سوال از طرف شخصی هست که از التهاب کیسه صفرا رنج میبره و دکتر‌ها مبرم بهش گفته‌اند که خیلی سریع باید کیسه صفراش رو برداره، شخصا نمیتونم در مورد این قضیه که کیسه صفراتون رو بردارید یا نگهش دارید توصیه‌ای بکنم، توصیه پزشکی. در هر حال، چیزهایی هست که برای من و خیلی‌های دیگه کار کرده. من از التهاب شدید کیسه صفرا رنج می‌بردم و میتونم اینجا فقط بجای خودم و کسانی که تخلیه کبد و کیسه صفرا رو انجام دادند تا کبد و کیسه صفراشون رو نجات بدند حرف بزنم، و کار کرد. قطعا برای من کار کرد، من قبل از اولین تخلیه کبدم (منظور انجام تکنیکِ تخلیه کبد و کیسه صفرا به روش آندریاس موریتس که در سایت نیز قرار گرفته) از بیش از ۴۰ حمله سنگ صفراوی رنج بردم و بعد از اون هیچ‌وقت این اتفاق نیافتاد. کیسه صفرام کاملا پر بود، دیواره‌هاش بزرگ شده بود، یعنی ملتهب بود. بنابراین من تخلیه کبد و کیسه صفرا رو انجام دادم اما در ناحیه‌ای که التهاب وخیم داشتم احساس درد کردم.

نوعا، من پیشنهاد می‌کنم وقتی که ملتهب هست شخص تخلیه کبد و کیسه صفرا رو انجام نده اما دوباره میگم، برای من کار کرد و ممکنه برای شما کار بکنه یا نه، من واقعا نمیتونم بهتون بگم که براتون کار می‌کنه یا نه.

با این حال، شما پرسیدید که “سولفات منیزیم میتونه اینجا ارزشی داشته باشه یا نه؟”، و دوباره من خیلی از افراد رو دیدم که از حملات سنگ صفرا رنج میبردند، و با خوردن یک لیوان سولفات منیزیم که یک قاشق سولفاتِ منیزیم در یک لیوان آب با معده خالی هست، بسیار دردشون سبک‌تر شد و مطالعه‌ای نشون داده که، در دوسال اخیر (این کلیپ مال سال‌ها پیش است و منظور از دو سال پیش، دو سال پیش نسبت به آن موقع بوده) در واقع، ثابت شده که سولفات منیزیم این کار رو میکنه و کسانی که از انسداد مجرای عمومی صفراشون یا کیسه صفرا رنج می‌برند، اون انسداد بدون درد، تسلی داده شده و تونستند از اون به طور بسیار بسیار موثری بازیابی پیدا کنند. سولفات منیزیم باید قطعا استفاده بشه (دلایل در مقاله تخلیه سنگ‌های کبد و کیسه صفرا ذکر شده) و همچنین اینکه باعث میشه که التهاب داخل کیسه صفرا رو کمتر کنه و اجازه میده که بعدا، یک سری از تخلیه‌هایی برای خروج سنگ‌های صفراوی کبد و کیسه صفرا رو ادامه بدید یا شروع کنید. (منظور تخلیه کبد و کیسه صفرا از سنگ‌های صفراوی به روش آندریاس موریتس هست که در سایت قرار گرفته)

و این میتونه راهِ ترجیحی من باشه، در عین حال که، مطمئن بشید که در حین این دوره انتقالی (بهبود) از رژیم توصیه شده در کتاب‌هام:

پیروی می‌کنید بنابراین نباید دچار حمله سنگِ صفراوی دیگه‌ای بشید.
(توصیه های کتابِ The Amazing Liver & Gallbladder Flush در مقاله تخلیه کبد و کیسه صفرا به روش طبیعی آمده اما تقریبا همینی که اینجا میگه هست)

تخم‌مرغ‌ها، پنیر، شیر، ماهی – این غذاها باید قطعا پرهیز بشند یا هر گونه غذای سرخ شده یا بسیار سرخ شده دیگه، غذاهای خیلی چرب باید در حین این دوره پرهیز بشند تا شما به صورت نرم و موثر بهبود پیدا کنید.

امیدوارم که این به شما کمک کنه و اینکه از بین بردن چنین ارگان مهمی رو فراموش کنید در غیر این صورت

زمانی که (کیسه صفرا) برداشته شه میتونه براتون مشکلات زیادی رو به همراه بیاره. می‌تونید افراد زیادی رو پیدا کنید که متاسفانه کیسه صفراشون برداشته شده و در مورد بسیاری از مشکلات و یا مشکلاتِ مشابهی که قبلا، زمانی که هنوز کیسه صفراشون برداشته نشده بوده، هنوز شاکی هستند، و دکترها گفته بودند که این (عمل جراحی) تمامی مشکلاتت رو برطرف می‌کنه.

(م: همونطور که در مقاله‌های دیگه آندریاس میگه، دکترها به ندرت به سنگ‌های صفراوی داخل کبد توجه می‌کنند و آموزشی برای خوب کردن و درمان کاملش داده نمیشه. دکترها قطعا آموزشی درباره‌ی این روش ندیده‌اند و کلا هم بیشتر عشق پول دراوردن هستند تا درمانِ کامل و سلامتی بیمار و معمولا برای بیمار هیچ راه دیگه‌ای رو متصور نیستند یا پیشنهاد نمی‌دهند و سیستمشون هم از طب‌های جایگزین یا غیره پشتیبانی نمیکنه هیچ بلکه مخالفت هم میکنه در نتیجه مایلند فقط جراحی رو پیشنهاد کنند، برای اطلاعات بیشتر و دیدنِ راه درمان و تخلیه کبد و کیسه صفرا از سنگ‌های صفراوی به روش آندْرِیاس موریتس، مقاله چهارم (اصلی) رو بخونید)

ترجمه و منبع

Agahiosalamati.com

پی دی اف رایگان تخلیه کبد و کیسه صفرا + مقالات مکمل (فارسی):

https://AgahioSalamati.com/PDF/0.درمان و تخلیه کیسه صفرا و کبد به روش طبیعیِ آندریاس موریتس [AgahioSalamati.com قوی‌ترین تکنیک‌های درمان و کسب آگاهی در].pdf

تصویر چهره آندریاس موریتس
آشنایی با آندریاس موریتس و آثار او

 

عضویت از باخبر شدن از نظرات و یا پاسخ‌های جدید
با خبر شدن از
guest

5 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن همه نظرات
موسوی
موسوی
3 years ago

من از روش روغن زیتون و آب میوه استفاده کردم عالییی بود
کیسه صفرام بعد از دو روز پاک سازی شد، اثری از رسوب نبود، واقعا ممنون بابت مقاله‌ی خوب و مفیدتون

حمید
حمید
3 years ago

سلام سنگ ۱۶ میلیمتری دارم فقط من شب کارم میشه اون چرخه‌ ساعت با تایم خودم تنظیم کنم مثلآ به جای ۶ بعداظهر ۶ صبح شروع کنم نه تایمی‌که در مقاله گفته شده؟